fridapetterssons

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Frida Pettersson - 26 september 2013 22:03

Hej bloggisen!

Skoldagen var rätt kass helt enkelt. Var otroligt arg under förmiddagen, men gjorde ändå eftermiddagen till något bra med Johanna!

Efter skolan blev allt bättre. Först stan med bästavän, sedan käkade vi och drog vidare till tunapark. Fick med mig en jättesöt topp hem från rean!
Vid 7 mötte jag Lukas och så gick vi hem till honom och myste. Min finaste kille. Pappa kom och hämtade mig vid halv 9.

Nu ligger jag i sängen och myser! Imorgon är det fredag och det väntas som vanligt en kanonersbra dag. Mer om det imorgon.. Puss

Bild från idag då jag, Alex (lärare) och Jakob gick på vandring under hela jäkla skolan och utforskade. Hur läskigt som helst men ändå sjukt coolt, kändes verkligen som i en film!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards