fridapetterssons

Alla inlägg den 25 september 2013

Av Frida Pettersson - 25 september 2013 23:09

Hej bloggen!
Haft en superbra kväll.

Lukas kom ju förut, låg hela kvällen och snackade om allt mellan himmel och jord, skrattade massor och sådär. Älskar dig så så mycket!
Senare på kvällen gjorde min bästa mami ordning varm choklad och mackor till oss, hur mysigt som helst. Han drog hem strax efter 9.
Sen dess har jag hunnit umgås lite med familjen. Göra spanska och so läxa, duscha osv.

Nu ligger jag nyduschad i sängen och är redo att sova. Hur trött som helst!
Vill bara sova, puss godnatt

Av Frida Pettersson - 25 september 2013 16:12

Under sista halvtimman av dagen vart jag på dåligt humör. Min pms bröt ut och var verkligen riktigt tjurig.
Enda som lyckades hålla humöret uppe var Arvid som alltid kan få mig skratta.
Satt hela lektionen och skrattade åt så himla konstiga saker, åh bästa du!

Just nu ligger jag i sängen och kollar PLL, Lukas är här när som helst!
Hörs sen, puss

Av Frida Pettersson - 25 september 2013 14:03


Hahaha ja så spenderade vi våran lunchrast på 1 timma och 30 min.
Tog oss och bakade våran egna specialare, chokladbollstårta. Hade även hallon till!

Skoldagen har varit skitskön. Just nu sitter vi och myser och börjar om 10 min igen. Gör inget speciellt eftersom vi har elevens val (plugg) men ingen jobbar så ja.
Jag och Arvid har myst in oss i ett hörn och försöker oss på lite matte, hahaha bror vi suger..

Efter skolan ska jag hem, plugga lite och sen kommer Lukas. Myys!
Ha en bra dag, puss.

Av Frida Pettersson - 25 september 2013 07:25

Nej nej nej nej nej.
Vistas inte utomhus i minusgrader, det gör jag bara inte. Usch.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards