fridapetterssons

Alla inlägg den 11 september 2013

-

Av Frida Pettersson - 11 september 2013 21:59


Ger långfingret till läxor och plugg och tänker nu sova.
So:n skiter jag i, nej usch vad gör jag med mitt liv..? Men orkar verkligen inte.. Okej nästa vecka börjar jag, hehe, då ska jag ta tag i detta !

Godnatt på er.

Av Frida Pettersson - 11 september 2013 21:46

Efter en lika bra onsdag som både måndag och tisdag ligger jag som vanligt i sängen, fan vad den är go!

Skolan var muy trevlig och bla bla bla, ja ni vet samma som alltid.
Strax efter 4 kom Lukas hit. Mysipysi som vanligt, älskar dig!

Han drog strax innan 9. Då gjorde jag runt 3 uppgifter på matteläxa till imorgon, läste igenom glosor i spanska till imorn, har även en labbrapport som ska in imorgon och so till imorn, hahah pallar ej..
Är trött som fan också, jag som lovade mig själv att ta tag i skolan men döööda mig hur tråkigt det är, seriöst. Så därför tänker jag göra so:n sen ska jag tamejfan sova!

Peace.

Av Frida Pettersson - 11 september 2013 14:08

Okej dagen hittills har varit bra!
Enda hemska var väl 4 km på idrotten, haha fyfan vad pin.. Försämrade mig mycket från förra året, kan bero på att jag inte tränat på ett år haha.. Men jag tog mig runt levande iallafall, det är väl trots allt det bästa.

Just nu har vi bearbetning som elevens val och har slagit ihop oss i en ring igen, mys! Dock ingen som jobbar haha men vem förväntad sig det?
Puss så länge

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards