fridapetterssons

Alla inlägg den 7 september 2013

Mys

Av Frida Pettersson - 7 september 2013 23:20

Mötte upp Matilda på stan runt 12. Gick runt, fikade och pratade om allt mellan himmel och jord.

Efter en mycket trevlig stund med henne sa vi hejdå till varandra och jag mötte Lukas istället. Tog bussen hem till mig.
Låg som vanligt bara och myste! Åt middag vid 7 tiden.
Följde med han till bussen en stund efter 10. Supermysig dag med min älskling.

Nu ligger jag helst slut och glor på PLL, pusshej.

Haha bara för vi inte är som alla andra

Av Frida Pettersson - 7 september 2013 08:15

Godmorgon finaste ni!

Ligger just nu i sängen och myser, det suger att jag inte kan sova länge på helger eftersom jag är van nu att gå upp vid halv 7 varje morgon. Det ända bra är att man har hela dagen kvar liksom!

Planerna för idag är att städa rummet, sedan bege mig mot stan för att träffa en gammal vän som jag saknar så mycket! Efter det ska jag nog möta upp Lukas och så åker vi hem till mig.
Blir förmodligen en toppendag!

Gosis i sängen

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards