fridapetterssons

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Frida Pettersson - 6 september 2013 22:44

Hej på er!

Hemkommen och tillbaka i min säng efter härligaste kvällen med härligaste folket!
Drog till stan vid halv 7, hängde mest runt. Vid 8-9 började det iallafall komma lite folk till gh, dock inte jättemycket..
Kommer inte ens ihåg vilka jag var med, haha. Vi var så många!
Men typ jag, Lukas, irre, oliver, Max, Benja, kewin, Gustaf, Ärleborg, Julia, träffade även folk där som jag icke vet vad dom heter.
Absolut kanonhärlig kväll, tack alla ni!

Morsan kom och hämtade mig strax efter 10 med moppen.

Tack igen för en helt otroligt bra kväll!
P

Bild i repris

Av Frida Pettersson - 6 september 2013 17:52

Sitter här på pizzerian medans killarna käkar.
Sedan ska vi vidare till gh. Himla bra kväll det här!

Puss så länge

Av Frida Pettersson - 6 september 2013 16:56

Åh, hela dagen har jag gått runt som en leende idiot, så himla glad över allting.

Skolan var supertrevlig, min finaste älskade klass. Jobbat nada, förutom på träslöjden! Hade ingen lärare under lektionen så satt hela klassen, inte en jävel jobbade. Lyssnade musik, hade fikamys och snackade!

Hade tid och blogga nu faktiskt. Lukas är och duschar, oliver och isac är här också men dom springer runt och larvar sig i huset ;)
Så här sitter jag ensam i hans rum och har det mys, haha..

Jag & älskade broder

HAHAHAHHAHA ingen av er bloggläsare lär förstå sig på detta, men fyfan vad jag skrattade. Arvid och jag på slöjden, han skulle exprimentera lite med en penna och katapulta iväg den, så helt plötsligt var den borta haha. Sen satt den där i taket, åh Gud vad vi dog..

Av Frida Pettersson - 6 september 2013 15:32

Har haft en så himla härlig fredag än så länge, och bättre blir den!

Bloggar om allt när jag är hemma, lär bli lite senare ikväll. Puss så länge!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards