fridapetterssons

Alla inlägg den 27 september 2013

Av Frida Pettersson - 27 september 2013 23:31

Hej hörrni!

Vad ska man säga om denna kväll då..? Verkligen blandade känslor.
En kväll fylld med både skratt och tårar. Trots det hade jag en bra kväll, tycker verkligen om er alla såå mycket tjejer!
Och min finaste pojkvän som jag älskar så hemskt mycket. Så galet kär i dig.

Nu ligger jag och vladde i min säng, äter chips och coola!
Puss

Av Frida Pettersson - 27 september 2013 19:53


Hej finaste ni!

Hade en riktigt mysig middag med familjen inklusive Issa. Kebab för min del, tända ljus och liknande.
Vladde kom vid 7. Vi gjorde oss i ordniiing och sådär!
Nu sitter vi på bussen mot stan och ska möta upp resten av tjejerna och sen blir det gh.
Gud vad kul vi ska ha!

Av Frida Pettersson - 27 september 2013 16:16


Tror jag väljer att gråta..
Detta kan vara bland det vidrigaste jag skådat, och detta är inget jag bara säger eller liknande. När jag först fick se dom fick jag mig en hjärtchock, hade inga höga förväntningar direkt men sådär vidrigt ful behöver jag väl inte bli??

Haha åh hoppas bara inte själva klassfotot i skolkatalogen är lika vidrigt för isåfall vet jag inte vad jag tar mig till. Usch & fy är allt jag har att säga..

Av Frida Pettersson - 27 september 2013 16:13

Efter en bra skoldag som gick förvånansvärt snabbt så var det dags att äntligen ta helg igen! Startade dock med en cykeltur i regnet, haha..

Vid 7 kommer mami hem med pizza och så blir det myys. Efter det är planerna att vladde kommer hit, vi gör oss i ordning och drar oss sedan in mot stan där vi möter upp ärleborg, Cornelia, Natalia, Carro, Julia, och förmodligen Jennifer. Sedan ska här dansaas hela kvällen. Ska även träffa Lukas och Simon!

Och ikväll blir det ännu en sleepover med vladde fast hos mig denne gång.
Toppen!
Kommer ha en jättebra fredag , gör något bra utav eran också :)

My dear

Av Frida Pettersson - 27 september 2013 10:30

Hej på er!

Fredag idag dåå, sjukt skönt med helg igen!
Tänkte bara uppdatera er lite. Våran lektion börjar nu, sen har vi spanska och sen lunch.

Vi hörs mer senare, puss så länge

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards