fridapetterssons

Alla inlägg den 3 september 2013

Av Frida Pettersson - 3 september 2013 22:48

Är lite från och till på bloggen just nu vilket ni kanske märkt? Har varit på väldigt dåligt humör på senaste, därför har det blivit som det blivit med uppdateringen..

Idag var en helt ok skoldag, fungerade om man säger så.. Jobbade inte ett piss för min iPad krånglar.
Efter skolan bosatte jag mig direkt i sängen, kollade lite pll och sov en stund. Resten av kvällen har jag kollat på idol och ännu mera pll.

Imorgon blir nog en bra dag. Okej inte angående skolan, både no och matte och sedan ett två timmars långt pass med bara plugg vad man vill.
Efter skolan ska jag iallafall hem till Lukas, lär bli supermys.

Puss och godnatt på er!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards