fridapetterssons

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Frida Pettersson - 5 september 2013 22:49

Kom hem strax innan 9 efter en trevlig kväll med Johanna.
Tog ett varmt bad och resten av kvällen har jag umgåtts med min älskade syster.

Just nu ligger jag i sängen, för en gångs skull trött, och snapar med Lukas!
Imorgon är det fredag och en superbra dag. Först skolan med min bästa klasso, efter det ska jag hem till Lukas, på kvällen ska vi till gh tror jag.

Informerar er om mer imorgon! Godnattens på er alla!

Av Frida Pettersson - 5 september 2013 19:49

Hej bloggen!

Idag har varit en så himla bra dag!
Först skola, 2 timmars SO, matte, och spanska! Skoldagen var faktiskt rätt bra ändå.
Efter skolan hade jag tänkt ta det lugnt och kolla PLL men nejdå ;) Lukas ringde och tvingade mig komma hem till honom haha, så det gjorde jag. Lika mysigt som alltid med min favorit.

Kom hem strax innan 7, käkade och nu ska jag snart ut och träffa min bästis, härlig dag!

Men nu hinner jag icke skriva mer, pusshej.

Av Frida Pettersson - 5 september 2013 12:22

Har slagit ihop oss jag, Johanna och killarna i klassen, släckt alla lampor och dragit för alla gardiner.
Så sitter vi alla samlade och spelar slender och killarna skriker fan värre än tjejer. Så otroligt mesiga haha!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards