fridapetterssons

Alla inlägg den 21 september 2013

Av Frida Pettersson - 21 september 2013 23:10

Godkväll på er läsare!
Hur har ni det? Själv är det toppen.

Först åkte vi till coop och handlade ett kilo godis, chips och dricka.
Drog sedan till vladde och gick nästan direkt och beställde pizza.
Under kvällen satt vi som sagt barnvakt till hennes småsyskon på 4 och 7 år, vilka busungar det där!
Det vart äntligen lite lugn och ro vid halv 9 då dom somnade!

Just nu sitter vi i ett skypesamtal med matte, Ludwig, Leo, Philip och Rasmus vilket vi gjort ett tag. Dock deltar jag inte så jättemycket..

Har skrattat så sjuukt mycket under kvällen, ätit godis tills jag i princip spydde, kvällen vart lyckad.
Puss

Av Frida Pettersson - 21 september 2013 16:53

Hej bloggen!

Sitter just nu på bussen in mot stan med vladde. Under dagen har vi träffat Mathias och Ludwig, kom hem för inte länge sen alls, packade och nu är vi påväg mot coop för att handla massa mys till kvällen.

Vi ska beställa pizza och bara ha en toppenbra kväll.
Hoppas ni får en lika bra dag som jag, ska försöka höra av mig mer ikväll. Puss!

Av Frida Pettersson - 21 september 2013 11:23

Ligger i sängen, ensam hemma. Lyssnar på musik och i princip gråter av glädje, allt är bara för jävla bra.

Planerna för dagen är att vladde kommer hit om ett tag, ikväll ska vi ha tjejkväll hos henne, bara hon och jag. Massvis med godis, sitta barnvakt åt hennes syskon osv. Sen sover jag hos henne!
Ser fram emot en otroligt bra lördag!
Vad har ni för planer för dagen? :)

Här en bild från Grekland, den lyckan.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards