fridapetterssons

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Frida Pettersson - 1 juli 2012 21:46

Hej snyggingar!

 Sitter nyduschad och kollar på EM-finalen, spännande ! 

Själv hejar jag på spanien, och det ser ju ganska lovande ut för dom    

Nää shiit nu blev det väldigt spännande här, så hejdå!

 

Av Frida Pettersson - 1 juli 2012 19:56

Cyklade till Johanna idag vid typ 3, vi ba chillade, lyssna på musik, och så hjälpte jag henne med packning till Partille!

Sen när jag skulle hem kom vi på att vi inte skulle träffas på över en vecka?!

Så vi stog och snacka ett tag, mongade när vi hade chansen, och sen tog vi farväl :(

Du ska veta att jag kommer sakna dig nåt otroligt när du är borta bästavän, men hoppas du har det bäst!

 

Btw, idag fick jag ääääntligen tillbaks min saknade lilla kamera.

Det är ju därför jag inte har lagt upp några bilder på senaste, men ändring på det !

Måste också försöka hinna fixa en ny header, men det blir ju lite svårt när man inte har någon bra bild..

Men får väl slänga ihop nåt slarv.

 

En bild på mig från midsommarafton !

Av Frida Pettersson - 1 juli 2012 11:01

Ja hej !

Gör mig iordning för hundutställning i malmköping nu.

Vi ska inte ställa ut Wille men mamma ville åka och kolla, så ja..

När jag kommer hem blir det nog att träffa Johanna för sista gången innan hon åker nu.

Ska nog till tunapark för hon skulle köpa knäskydd och sånt till cupen!

btw, det är första juli idag. Och nu har mycket av sommarlovet gått ju, vart är vädret?!?!  

Slänger upp en slarvbild från systers iphone, bara för att jag inte lagt upp bilder på hundra år.. Men jag får tillbaks min kamera idag !

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards