fridapetterssons

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Frida Pettersson - 4 juli 2012 17:06

Heej snyggingar !

Min dag har vart grym, så nu kommer nog ett långt inlägg.

Först var jag med Melina, vi typ hoppade lite studsmatta, sen messa albin och frågade om vi ville träffa honom.

Så vi mötte han vid konsum, sen vandrade vi mest runt lite, tills vi höll på dö, så vi gick ner och badade i Rosenfors.

Där mötte vi Oscar och Arvid, så vi var med dom och badade och hade jättekul.

Sen åkte vi hem till mig och bytte om lite snabbt, sen vidare till konsum där vi mötte Arvid och Oscar igen.

Vi gick runt i skogstorp ett tag, sen nu gick jag och Melina hem till mig igen.

Ikväll sover Melina här en natt till, fett bäst !

Snart blir det att sticka ner till badet igen med Flink, ha det bäst ! :*

Av Frida Pettersson - 4 juli 2012 11:14

Tjena!

Kvällen igår var awesome!

Först kollade vi på skräckfilm, ja.. vi typ dog, men vi klarade det iallafall.

Sen vid typ halv 1 gick vi in på mitt rum, så bunkrade vi upp oss i sängarna och satt och snacka ett tag.

Sen vid typ 1 fick jag för mig att rulla ner till Melina, så jag slängde mig ner i hennes säng smidig som man är, tror hon dog... Sen låg vi nere hos henne till typ halv 3, nattflummade och typ messa med calle, haha.

Sen gick vi och la oss nån gång vid strax efter 3. 

Imorse vaknade vi typ halv 10, så gick vi upp och åt frukost, sen gjorde vi oss i ordning, efter det gick vi ut och hoppade studsmatta lite   

Snart ska vi nog ner och bada tror jag, ha en bra dag nu när vädret är på topp :*

 

 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards