fridapetterssons

Alla inlägg den 5 juli 2012

Tjo

Av Frida Pettersson - 5 juli 2012 17:34

Åkte ner till stan idag vid typ 1 med familjen.

Mamma och pappa behövde nya pass tills vi sticker, längtar som faasen nu!

Köpte ett par shorts och ett linne, bilder kommer upp sen för jag hinner inte nu.

Nu ska jag ner och äta middag med familjen, sen kommer Melina hit för vi ska upp till Orrliden och kolla när p99 tränar.


Förresten så har ju "bloggplatsen" kommit ut som app nu till android,

så det är grymt för nu kan man blogga från mobilen också, lägga upp bilder osv.
pusshej :*

Av Frida Pettersson - 5 juli 2012 12:10

Tjena!

Igår sov ju Melina här igen, vi typ chilla ute i solen osv.

Sen åt vi middag, och sen jordgubbar och glass utomhus, myys !

Vid typ halv 9 gick vi till Orrlidend där vi körde fotboll med nån Måns som Melina kände, sen kom Albin också.

Kvart i 10 stack vi hem igen, så gick vi direkt ut till borgen typ där vi träffa Calle, Oliver och Wille, fast det var inte länge.

Vi stog typ bara och snacka och det vart lite "pinsamt" så..

När vi kom hem gick vi in på mitt rum och typ bunkra upp i sängarna och satt och snacka hela kvällen.

Asså natthumor, är inte det typ det bästa som finns?

 

Just nu sitter jag och nörd-kollar på lillabloggen.se , sjukt hur roliga dom är.

Det är ett seriöst måste-kolla, om ni inte redan har gjort det!


hahaha, kolla !

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards