fridapetterssons

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Frida Pettersson - 21 juli 2012 16:53

Shooobree !

Förlåt ännu en gång för dålig uppdatering (känns som jag säger det rätt ofta nu men..)

Idag har jag i allafall vart med Adam, John och Johanna.

Vi gjorde inte så mycket först, Johanna och jag dampade sönder på några småkillar som förföljde oss och typ kastade stenar och grus på oss osv, jag som inte klarar av sånt kände för att gå fram och slå ner dom men så tog jag vett till mig och försökte intala mig själv att dom är små, slå dom inte!

Johanna och jag var smått galna, hade inte träffat henne på några dar, men så kan det gå.. Tror dom tyckte vi var liite konstiga först ;)

Sen åkte John hem då typ gick vi till kiosken sen satte vi oss på en bänk utanför brandstationen och snackade.

Hade en awesome dag!

Min kväll kommer också bli grym, ska ner och moffa kebabtallrik med Johanna sen ska vi göra ett nytt försök med att sova på studsmattan, jag nellie och Johanna, kommer bli grymt ! bloggar mera ikväll om jag hinner , annars skriver jag imorn, puss :*

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards