fridapetterssons

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Frida Pettersson - 15 juli 2012 19:22

Tjena 

Idag har jag gått på stan med bruudarna.

Först gick vi runt och kollade i affärer, sen köpte i godis och satte oss och åt och snacka.

Sen typ träffade vi Sebbe, Calle och Filip, så vi börja snacka med dom.

Sen kom Max och två till som dom kände, vi stog och snacka och hade allmänt kul, haha!

Kom hem vid typ 6 och nu gör jag inte mycket,.

Tack för grym dag tjejer, och killar ;)

Planerade ju också Lidingö, grönalund osv.. Angelika kunde inte följa med, så nu vet vi inte riktigt hur det blir..

Nån rolig som vill följa med ? haha..

Aja, nu blir det en till chill kväll, puss :*

...

Av Frida Pettersson - 15 juli 2012 11:00

Godmorgon! 

Nu sitter jag och fixar mig iordning för dagen.

Ska nog träffa Johanna, Nellie & Angelika. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men kul blir det i allafall!

Hoppas ni också får en bra dag, så bloggar jag mer senare.

Hejdå så länge!  

Dagens!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards