fridapetterssons

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Frida Pettersson - 9 juli 2012 21:44

Idag har jag ju vart på skara sommarland, så nu blir det ett ganska långt inlägg om dagen.

Åkte imorse vid halv 7, skapligt..

Gick bra och så, tills jag och klara upptäcker en gul jättevdrig snuskspindel, som sitter där och stirrar på oss.

Paniiiiiken man fick när den försvann också, men sen hittade vi den igen, då tog jag en påse och mosade den, moahha.

4 tjejer i bilen, fungerar inte så bra.. Såklart körde vi fel och hamnade på vääärldens bondeplace med bara kossor och inte en enda bil i sikte. Haha, men sen hitta vi fram iallafall.

Först när vi kom dit badade vi och åkte massa roliga grejer i vattnet, det var kul.

Sen åt vi lunch ute i solen, och sen gick vi och bytte om och gick till "tivolit" istället.

Där åkte vi lite karuseller men det var inte världens roligaste för dom var så mesiga.. Fast cool som jag är körde jag Go Kart, haha det var skitkul. Kände mig som världens proffs när jag gasade på!

Efter det satte vi oss och åt glass för vi höll på att svettas ihjäl.. Sen dog jag så då gick jag och klara och badade igen.

Precis innan vi skulle hem lyckades jag ramla i poolen smidig som man är, och skrapade typ upp hela mig och dog.

Sen åkte vi hem vid typ halv 6, kom hem nån gång vid halv 9.

 

Nu har jag precis duschat och ska nog sätta på en film?

btw.. orkar itne lägga upp några bilder från dagen, menmen.

 

 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards