fridapetterssons

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Frida Pettersson - 13 juli 2012 17:02

Förlåt för jättedålig uppdatering, har haft fullt upp så har tyvärr inte hunnit blogga. Så det här blir ett långt inlägg...

Igår vid halv 8 racercyklade jag och mötte Johanna, sen direkt till konsum för att hinna köpa mys innan det stängde.

Sen åkte vi vidare till orrliden där vi körde lite fotboll ett tag. Efter det åkte vi hem till mig, åt lite macka och satt och kollade på åskan och blixtrarna, mys. Sen vid 10 kom Nellie, då gick vi upp och bytte om till pyjamas, tog med oss täcken och bunkrade upp oss rejält framför Remember me! Filmen tog slut strax efter halv 1, då gick vi in på mitt rum.

Vi flummade runt där inne som galningar, haha. Vi hade verkligen jätteroligt ! 

Under kvällen/natten bjöds det på brottningsmatcher, myycket gott, underbara människor och otroooligt mycket skrattattcker! Vi gick och la oss typ kvart i 4.

Imorse vaknade vi av väckarklockan vid kvart över 9, haha vi ställde den för att vi ville se på sommarlovsmorgon ;)

Sen gick vi ut och åt frukost på terassen i solen. Efter det gick vi upp på mitt rum, satte/la oss på lite random place (vi bunkrade upp totalt i en enda stor hög..) så satt vi och snackade i typ 2 timmar. Sen åkte dom hem, då fixade jag mig iordning, åt lite lunch, sen kom nellie igen. Vi gick lite med min hund, sen mötte vi johanna på bussen ner till stan. 

Hittade inget speciellt, sen så gick vi vidare till Hemköp och satte oss mitt på fristadstorget, snackade och åt lite gott.

Tack för dom här dagarna och natten med er mina finaste tjejer, gud så kul vi har haft! 

 

myyspys med bästa!  

vårt place! och gulliga nellie :')  

Johanna klär upp sig ordentligt med tå-strumpor och ett fint nattlinne , hahahah :D

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards