fridapetterssons

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Frida Pettersson - 8 juli 2012 21:03

Heej alla !

Har kollat på solsidan ikväll, åh gud.. Ove sundberg, dör vad jobbig!

Just nu sitter jag och packar väskan till imorn, och ikväll blir det att lägga sig skapligt.

För ska till Skara Sommarland imorn med mami, och systrarna, så måste upp jäättetidigt.

Hoppas på fint väder så antar jag att det blir en grym dag imorn! 

Aja, nu ska jag bara slappa lite osv.

Hajdoo :*

Av Frida Pettersson - 8 juli 2012 19:16

Nyss ätit middag, damn it, alltid jag och äta tills jag spyr, men det går ju liksom inte att sluta.

Käkade kebabtallrik, sen fick jag gå och lägga mig på golvet helt utsträckt i typ 10 min innan det gick att gå igen.

Sen kom min syster upp med massa godis som hon fick i födelsedagspresent.

Tackar inte nej till godis hur mätt jag en är, så jag la det på rummet, för sen när jag inte är lika mätt längre kommer det inte sitta helt fel med lite godis!

Nu ska jag nog lägga mig i soffan ett tag och dö lite till.

Puss :*

Av Frida Pettersson - 8 juli 2012 12:52

Idag väckte mamma mig halv 10 (!) var typ död då men ja..

Vi skulle sjunga för Julia som fyller idag, grattis sis!

Sen gick jag och la mig i sängen igen.

Har en känsla av att det kommer bli en till tjockis-dag idag. Men det är ju svårt att motstå när dom dukar fram en massa..

Hade inte så mycket att skriva, så hejdå :*

Av Frida Pettersson - 8 juli 2012 00:39

Tjoo, bloggar från mobilen nu så vet inte riktigt hur det blir, menmen.
Jag ligger här i min säng och bokstavligt talat dör..
Jag håller på att kissa på mig men vågar inte gå på toa, nån komma och rädda mig ?
Nejmen annars ligger jag och messar lite med Adam, om ni undrar ;)
Tycker även alla ska passa på och gratta min syster som fyller 15 idag.
Älskar dig onormala lilla du..
Men ja , hejdå:*

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards