fridapetterssons

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Frida Pettersson - 14 juli 2012 21:41

Hej alla!

Känner att jag har blivit ganska dålig på att blogga nu på senaste.. Men har haft fullt upp på dagarna nu så har inte haft tid. Men nu ska jag verkligen försöka hålla mig lite med uppdaterad!

Imorse gick jag upp skapligt och hann även sola lite innan det vart dåligt väder igen.

2 nån gång kom Angelika och Nellie hit. 

Vi var ute och hoppade studsmatta, sen gick vi ner till konsum och köpte jordgubbar, sen satt vi på bryggan i Rosenfors åt jordgubbar och snacka, mysigt!

Vidare hem till hem där vi bara chillade på rummet, snackade ännu lite mer, och garvade lagom mycket  

Sen har vi planerat Grönan och Lidingö också! Jag, Johanna, Angelika, och Nellie ska nog ner till stockholm typ den 29.

Gröna Lund och bo hos Nellies faster på Lidingö i typ 3 nätter. Kommer bli såå sjukt kuul, TAGGA!

Nu blir det chill framför tv:n, puss&kram :*

 

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards