fridapetterssons

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Frida Pettersson - 20 juli 2012 20:16

Imorse tog vi bussen kvart över 9, för att sen ta tåget som gick 10.07

Kom fram till stockholm ca 1 timma senare och då satte vi igång med shoppingen direkt!

Hittade ovanligt mycket för att vara mig faktiskt.. bilder kommer sen!

Sen helt plötsligt lyckades jag få något slags "anfall" så mitt hjärta började dunka i 190, allt typ svartnade och jag trodde jag skulle dö för en liten stund.. Fick panik osvosv, men sen så fick jag gå och sätta mig, tog en alvedon och åt, sen vart det bra igen. Käkade på kebabhouse, riktigt gott !

Sen fortsatte vi vidare, shoppade på och hade det allmänt bra där uppe i saknade Stockholm!

Sen höll vi på att svettas ihäl, för det var asvarmt där, så vi gick och tog oss en glass och satte oss på plattan och käkade!

Åkte hem med tåget som gick 17.55 så vi var hemma ca 1 timme senare. 

Hade en jättebra dag !

När jag kom hem snackade jag lite tele med nellie, den 29 sticker vi nog, wihoo ! :D

Bilderna på det jag köpte kommer sen nån gång, kameran lagar så aa...

Ha Det Bäst ! :*

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards