fridapetterssons

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Frida Pettersson - 7 juli 2012 23:05

Hejsan!

Min kväll har vart helt underbar som det står i rubriken.

Grannarna kom över vid halv 7 nån gång, då åt vi typ underbart god mat (grillat).

Efter det körde vi lite fotboll. Jag, Felicia, Julia & Klara, mot Filip och Isak, haha.. Vi vann !

Sen efter det vart vi så varma så vi gick hem till Felicia och badade.

Sen gick vi tillbaka hem till oss och fikade med kladdkakemuffins, grädde, glass, jordgubbar, godis och ostbågar.

Dödligt gott, men sen höll jag på att spyy.

Sen stack vi hem till Felicia igen hela gänget och badade igen, fast föräldrarna var ju inte med såklart.

Vi hade askul!

Sen typ bytte vi om och sen satt vi och snackade, hoppade studsmatta, körde lite mer fotboll osv.

Tack för den bästa kvällen!

 

Idaaaaaaaag kom Johanna hem, lyckliiiiiiig !

Jag vet att du läser det här, och du ska veta att jag saknar dig så jag dööör nu!

 

haha, Felicia, Isak & Julia, duktiigt ;)   

 

 

baadar! men haha iggaa mitt face, ser värsta muppig uut..

Fett grym kväll, måste göras om !


Av Frida Pettersson - 7 juli 2012 18:20

Tjatja   

Har träffat Felicia idag, kul faktiskt för det var sååå länge vi träffades!

Vi typ hoppade studsmatta, och sen badade vi, först i hennes pool och sen i min pool (som är liite mindre menemn)

Just nu fixar jag mig i ordning för snart kommer grannarna hit på middag.

Bloggar mer ikväll, och slänger även upp nån bild om jag orkar.

Ha en bra kväll :*

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards