fridapetterssons

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Frida Pettersson - 6 juli 2012 21:40

Idag när jag var som mättast bestämmde jag mig för att följa med mamma ut och gå.

Och ja, det gick inte så superbra..

Jag har typ fått astma, så när vi hade gått till skolan höll jag på att dö, och kunde typ inte andas.

Okej, jag höll egentligen inte på att dö, men ändå.

Så då fick pappa komma med bilen och skjutsa hem mig, haha, det var ju en lyckad promenad.

Nu på kvällen har vi vart ute på tomten och kört fotboll, badminton och hoppat studsmatta.

Haha det var faktiskt riktigt kul !

Sen fick vi nåt ryck, jag, mamma, julia och klara. Så vi rusade in och satte på hos bikini, sen bombade vi stackars poolen.

Visst, den är inte särskilt stor, men ändå väldigt bra att ha när det är varmt osv.

hahha vi flumma runt där ett tag, tror hela gatan hörde oss?

Nu sitter jag här nyduschad och ska typ gå och va social med min älskade vän mobilen, sååå, hejdå :*

Av Frida Pettersson - 6 juli 2012 18:33

Hej igen!

Har precis ätit middag (tacos), så nu sitter jag här proppmät och håller på att dö.

Men seriöst.. Är det bara jag som typ ääälskar tacos, jag allvarligt avgudar det, haha.

Ikväll ska jag nog bara ta det chill, inte så jättetaggad till att göra nåt, känner inte för det idag, konstigt nog.

Tänker nog spendera kvällen med tv:n, film, mobilen osv, haha.

 

SeeYaDudes :*

Av Frida Pettersson - 6 juli 2012 15:13

Hejsan!

Imorse vid halv 9 väckte mamma mig, för vi skulle till Västerås lite senare.

Skapligt trött men det gick ändå.

Mammsen, jag, Julia och Klara åkte ner dit vid typ 10, så gick vi en liten stund på Ikea först, men inte så länge.

Sen åt vi lunch där, och sen vidare till Erikslund eller vad det heter?

Fick två tröjor, bild kommer download !

Sen gick vi och fikade och sen åkte vi hem. I bilen på vägen hem käkade vi lite godis och så satt jag och sjöng med radion hela vägen, hahaha..

Hade en bra dag!

Bloggar mer ikväll eller lite senare nån gång, ha det bra så länge :*

 

 

 Vit tröja: 35 :- , halva reapriset, fyynda !

 

Linne också för 35 :-, billigt o bra :')


 

Linne jag köpte igår, men glömde lägga upp bild på det då så det kom nu istället.

49 :- på h&m, också billigt !


 


Köpte också igår!

Mjukisshorts att typ sova i osv.

79:- från h&m

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards