fridapetterssons

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Frida Pettersson - 22 juli 2012 20:00

Hejsan!

Idag tog jag tag i löpningen och gick ut och sprang lite drygt 6 km.

Går skitbra för mig just nu, jag stannade inte en enda gång, stolt !

Sen när jag kom hem körde jag lite fys, styrka , stretching osv, sen tog jag mig en dusch.

Nu på kvällen har jag kollat på film... igen, haha. Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra , just chilla gissar jag på?

Imorn ska jag väl antagligen träffa Nellie och Johanna, aja, bloggar mer imorn eller ikväll, puss&kram :*

Av Frida Pettersson - 22 juli 2012 14:59

Sitter här och kollar igenom bilder på hotellet i Rhodos dit vi ska.

Oh shit, har börjat damplängta nu på senaste.

Jag orkar verkligen inte med svensk sommar, ena sekunden är det jättefint och andra sekunden spöregnar det.

Man vet ju aldrig hur vädret ska va, riktigt trött på det nu.

Men i allafall så är det inte så långt kvar tills vi åker nu, längtar som en tok!

Jag åker ju typ när vi börjar skolan så dom fyra första dagarna kommer jag inte vara i skolan, fasar lite för det för jag kommer missa skitmycket och det vill jag verkligen inte.,.

Förresten så ska jag bleka håret i Grekland, om det blir som jag tänkt så ska jag vara nästan blond, men inte riktigt.

Sen efter det ska jag ju tona märkbrunt också, hoppas verkligen att det blir bra !

 Nu ska jag sluta skriva ( säger som johanna.. jag hade tänkt skriva ett kort litet inlägg men jag kommer alltid in på en massa annat att berätta för er )

 

Här är en bild på hotellet där vi ska bo, vet inte om jag kommer bo just där men ungefär så ser det ut..

 

ska bli galet skönt att ligga och chilla där :')

 

åhgud, läängtar !

Av Frida Pettersson - 22 juli 2012 13:49

Heej !

Igår kväll gick ju jag somsagt och käkade kebab med johanna, det satt fint de..

Sen kom nellie och då fixade vi iordning under studsmattan. Vi gjorde världens mysiga lilla place där , bäddade upp med madrasser, dynor, massa filtar, kuddar , täcken osvosv. Sen satt vi där ute och snackade, moffade popcorn och hade jättemysigt. Vid halv 12 var det nån snubbe som gick utanför tältet och typ vimsade runt där, vi fick panikattack och så satt vi utomhus vid gungställningen och typ snackade ganska länge, vart skapligt kallt och det var mitt i natten men kul var det.

Sen gick vi in under studsmattan igen, då var det så sjuukt kallt så vi la oss i en hög , haha.. Käkade chips, ännu mer popcorn, melon och massa mer.

Jag hade typ pyjamas, onepiece, morgonrock, täckee, och filt, såg ut som jag vet inte vad!

Sen låg vi där i en hög för att hålla värmen, snackade om allt mellan himmel och jord.

Sen fick vi för oss att dygna, slutade bra.. vid 3 var vi skittrötta så då gick vi och la oss, haha..

Vaknade upp vid 9 imorse av solsken och fågelkvitter, sommarkänsla !  Sen gick vi in och kollade på sommarlovsmorgon sen åt vi frukost ute i solen, yeah. 

Idag skulle vi egentligen åkt och badat men sen vart inte vädret så bra så vi sket i det.. Ha det bar så bloggar jag mer sen :*

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards