fridapetterssons

Direktlänk till inlägg 22 juli 2012

Tha natt med tjejorna

Av Frida Pettersson - 22 juli 2012 13:49

Heej !

Igår kväll gick ju jag somsagt och käkade kebab med johanna, det satt fint de..

Sen kom nellie och då fixade vi iordning under studsmattan. Vi gjorde världens mysiga lilla place där , bäddade upp med madrasser, dynor, massa filtar, kuddar , täcken osvosv. Sen satt vi där ute och snackade, moffade popcorn och hade jättemysigt. Vid halv 12 var det nån snubbe som gick utanför tältet och typ vimsade runt där, vi fick panikattack och så satt vi utomhus vid gungställningen och typ snackade ganska länge, vart skapligt kallt och det var mitt i natten men kul var det.

Sen gick vi in under studsmattan igen, då var det så sjuukt kallt så vi la oss i en hög , haha.. Käkade chips, ännu mer popcorn, melon och massa mer.

Jag hade typ pyjamas, onepiece, morgonrock, täckee, och filt, såg ut som jag vet inte vad!

Sen låg vi där i en hög för att hålla värmen, snackade om allt mellan himmel och jord.

Sen fick vi för oss att dygna, slutade bra.. vid 3 var vi skittrötta så då gick vi och la oss, haha..

Vaknade upp vid 9 imorse av solsken och fågelkvitter, sommarkänsla !  Sen gick vi in och kollade på sommarlovsmorgon sen åt vi frukost ute i solen, yeah. 

Idag skulle vi egentligen åkt och badat men sen vart inte vädret så bra så vi sket i det.. Ha det bar så bloggar jag mer sen :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Pettersson - 6 januari 2014 20:00

Hej och hejdå får jag väl säga nu!   Jag har länge funderat på att byta bloggportal med tanke på att jag vill testa något nytt och bloggplatsen börjar kännas lite "lame" ifall ni förstår vad jag menar?? Jag har iallafall haft nästan två superhä...

Av Frida Pettersson - 6 januari 2014 16:25

Som rubriken lyder så är lovet snart slut och jag mår fruktansvärt dåligt pga det, är så skoltrött så det finns inte. Jag orkar inte allt plugg, alla lektioner, att gå upp tidigt på mornarna, jag orkar inte kämpa som ett as för betygen. J a g. O r k ...

Av Frida Pettersson - 4 januari 2014 16:29

Hej på er! Sitter nu i bilen påväg hem från några superhärliga dagar i fjällen, men nu är det slut på det roliga och hem till gamla Eskilstuna igen. Har åkt i 2 timmar nu, endast 6 timmar kvar haha.. Har underhållt mig med att kolla på favorit...

-

Av Frida Pettersson - 3 januari 2014 21:08

Jag saknar mitt hjärta så hela jag gör ont. Det har gått 6 dagar nu sen jag senast fick ligga i min kärleks famn och krama sönder honom. För er är det väl ingenting och jag antar att ni tycker jag låter huur töntig som helst nu haha, men det är...

Av Frida Pettersson - 3 januari 2014 15:58

Hej bloggen! Idag har vi väl bara åkt skidor, vad annars gör man i fjällen haha? Älskar att stå i backen och bara flyga ner, jag älskar farten. Just nu sitter jag i stugan och myser, ikväll blir det tacoos till middag vilket känns förjävla br...

Ovido - Quiz & Flashcards