fridapetterssons

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Frida Pettersson - 19 juli 2012 22:37

Hej alla!
Slänger in ett litet mobillinlägg nu för att hålla mig lite uppdaterad.
Nu på kvällen har jag satt mig framför datan och kollat på en film idag igen. Har nyligen upptäckt "swefilmer" , kalla mig efter som upptäcker det nu men ja.. För er som inte heller visste vad det var så är det en sida där man kan kolla på gratis filmer. Så jag kommer väl sitta där varje kväll och kolla på film antar jag ;)
just nu sitter jag i allfall och myser i min onepiece framför tvn och ska snart gå och packa lite till imorn antar jag, ha en bra dag imorn för blir ingen bloggning förns på kvällen då!

Av Frida Pettersson - 19 juli 2012 18:12

Tjeena !

Har precis köpt en ny kamera eftersom min gamla fick en fuktskada.

Skulle köpt en rosa, men den var slut och jag ville verkligen ha den nu, så det fick bli en svart istället, menmen.

Krånglade lite nu med minneskortet , så typiskt.. Men det löser sig väl antar jag?

Imorn sticker jag somsagt till stockholm, jättetaggad, för jag behöver verkligen shoppa!

Nu ska jag snart käka middag, grillat :D

Ha en bra kväll ! 

 

 

Av Frida Pettersson - 19 juli 2012 15:08

Hej bloggen !

Idag har jag fortsatt att inte göra typ någoting alls.

Har roat mig med att pyssla om mig själv lite. Badat, inpackning, ansiktmask, målat naglarna, osvosv. Lite smått och gott, så nu känner jag mig fräsch igen!

Har också skrivit en att-handla-lista till imorn för då blir det älskade Stockholm med mormor och Julia.

Har en känsla av att jag kommer bli ganska pank då, ska passa på att kolla efter nånting till Rhodos också!

 

Imorse kom också min kära lilla pappa hem som jag inte har träffat på lite drygt en vecka!

Aja, Bloggar mer senare, hejdå :*

:)

Av Frida Pettersson - 19 juli 2012 00:06

Shoo !
Ligger på systers golv och mobilbloggar.
Hade lite panik efter den där filmen , aldrig mer kolla ensam på kvällen.. Aldrig! Mem nu ligger jag i allafall inne hos henne, har det ganska bra här faktiskt. Kanske ska börja övernatta inne hos henne lite oftare , haha..
Aja, sov gott så hörs vi imorn! :*

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards