fridapetterssons

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Frida Pettersson - 1 augusti 2013 23:28

Är nu hemkommen från en bra kväll på stan och har precis lagt mig i sängen.

Drog in med bussen vid halv 6. Väl där gick vi runt lite på stan, träffade lite folk och bara hängde.
Vid halv 8 började en dj spela, vilket ös säger bara det! Så sjukt bra, man verkligen drogs med.
Efter det så började hela rubbet, samtidigt börjar det spöregna. Bokstavligt, spöregna!
Först stog jag och skyddade mig under en jacka men när det inte gick så bra drog jag en yolo. Packade på mig solbrillor så mascaran Inte skulle rinna och sen stog jag där och i princip duschade med kläder, håret vart kaos men vafan det var kul!!

Bäst under kvällen var helt klart medina, dom röjde! Vädret sken upp, stämningen på topp och allt var super, vilken kväll!

Nu är jag trött och ska glo på TVD. Imorgon väntar å festen med Nellie, blir kul!
Puss.

Filmade mest så har inte mycket bilder.

Av Frida Pettersson - 1 augusti 2013 13:04

Ligger i badet. Har släckt ner, lyssnar på fin musik och fäller ännu ett par tårar.
Föröder kontrollera mig själv men paniken som uppstår av tanken på att jag aldrig mer få träffa människorna från Grekland. Jag går i bitar.

Jag vet inte om jag någonsin kommer komma över detta, eller om jag kommer sakna det livet ut?
Det återstår att se.

Av Frida Pettersson - 1 augusti 2013 12:08

Startade morgonen med en god frukost, sen dess har det blivit mys framför the vampire diaries.

Nu hade jag snart tänkt gå ner och äta lite lunch. Senare idag ska jag ta ett bad och fräscha till mig och mot eftermiddagen/kvällen åker jag mot stan med Nellie för Rix fm festival!
Lär träffa folk där också, så det blir kul!

Här får ni ett collage med bilder från Grekland.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards