fridapetterssons

Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av Frida Pettersson - 23 augusti 2013 22:56

Redan börjat smålängta efter höstlovet. Har faktiskt inte så jättestora problem med hösten, den har sina mysiga stunder den med. Skinnjacka, vantar, tända ljus, alla fina färger, och en hel del annat. Ska även åka på våran årliga kryssning jag och Johanna vilket ska bli superkul!
Dock är jag lite oroad för efter höstlovet är ju vintern så gott som inne helt och hållet, och då är det bara att hålla ut ännu en vidrig vinter. Vill inte..

Av Frida Pettersson - 23 augusti 2013 21:18

Vart en hemmakväll istället, lika bra det med.
Har myst framför fångarna på fortet med lillasyster.

Innan det åt vi kinamat, alltså huuur gott? Matkoma seriöst!!
Nejmen passade på att blogga lite i pausen, men nu börjar det igen.
Så pusshej!

Av Frida Pettersson - 23 augusti 2013 18:03

Hej bloggen!

Efter skolan åkte vi (som jag redan berättat) till lager 157, hela familjen.
Fick faktiskt med mig lite fint hem, som jag är jättenöjd med!
Ni får bilder på det här nedan. Dock lyckas jag alltid göra så att allt jag köper ser helt missbildat eller enormt ut, hmm lite pinsamt. Men får helt enkelt dra den ultimata ursäkten om att de faktiskt är mycket snyggare på!

Just nu sitter jag och väntar på mami som är och hämtar kinamat. Superbra dag hittills!
Får se vad jag hittar på ikväll. Antingen ut och träffa killarna mina, eller hitta på något annat!

Puss så länge.

Av Frida Pettersson - 23 augusti 2013 13:23

Och äntligen var helgen här. Första veckan avklarad, jag är redan trött på skolan, hur ska detta gå?

Just nu ligger jag på en bänk och myser i solen, Johanna och Emma har även dom tagit över varsin bänk.

Började dagen med dubbelpass med so, pisstråkigt. Sen fick vi rast och har haft det i ca 2 timmar, ätit lunch och har gått promenad. Om 20 min börjar slöjden vilket är våran sista lektion.
När jag kommer hem ska vi till lager 157, hoppas på att hitta mycket höstfint.

Puss så länge.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards