fridapetterssons

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Frida Pettersson - 14 augusti 2013 10:20

Heej bloggen!
Igår kom jag hem till Ida vid 10-tiden. Vi pratade massor, åt lunch och träffade sedan Albin och Henrik. Vi drog hem hit och hängde här till 4.
Efter det drog jag ida och sara och köpte donken och tog med oss hem, supermysigt!
Mira kom efter en stund, sen gjorde vi oss i ordning och vid halv 8 drog vi ut.
I början är det alltid lite "småsegt" men när det började mörkna vart det hur kul som helst.
Kollade på grymma artister som bla Labyrint, Dani M, Ison & Fille mm. Mötte även zara Larsson inne på Åhléns.

Vi träffade massor med folk, hade superkul och en riktigt lyckad kväll!
Vi kom hem vid 12, då tog vi fram godis chips och dricka och skulle kolla på en film. Men jag halvsov mest, somnade på golvet efter en stund.
Nu ligger jag här i sängen. Ida har precis vaknat och mira sover tror jag .

Puss så länge.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards