fridapetterssons

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Frida Pettersson - 8 augusti 2013 17:19

Har spenderat hela dagen än så länge i bilen. Vart väckt vid halv 12, upp och käka lunch, packa lite snabbt och röja upp lite på rummet sedan rullade vi till landet. Sitter fortfarande i bilen, är väl framme om en timma eller något.

Är på så herrans dåligt humör så det finns inte, ni vet när man är kapabel till mord i princip. Regnar gör det också, usch.
Ska försöka behärska mig.. Musik hjälper såklart alltid. Så nu sitter jag här med lurarna i öronen och musiken på högsta volym, försöker lugna ner mig.

Oj vilket roligt inlägg detta vart, haha.. Hörs när jag är på bättre humör, hej så länge.

Av Frida Pettersson - 8 augusti 2013 02:41

Har precis sett klart "A Walk To Remember", kände att jag ville se den igen. Så sjukt fin film.
Nu ligger jag som vanligt och tokbölar här ensam mitt i natten.
Blev lite sent idag, klockan är snart 3 men dock är jag pigg och ska gråta lite till så lär jag somna om ett tag.

Fan, tänk om livet var som i en film.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards