fridapetterssons

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Frida Pettersson - 5 augusti 2013 21:46

Sista avsnittet i säsong 4, sedan har jag inget mer att kolla på förens i september då säsong 5 kommer.
Shit, okej nu kör vi!!

Av Frida Pettersson - 5 augusti 2013 19:33

HAHHAHA åh herre gud, det var inte igår inte!

Av Frida Pettersson - 5 augusti 2013 16:04

Vet ni vad jag gjorde?
Jag tog en dusch, satte på mig en oversized t-shirt, mysiga strumpor, tog bort ALLT smink, gjorde mig varm choklad och satte på the last song.
Vet ni hur skönt det är eller? Så jäkla befriande att kunna gå runt hur ful som helst men sååå skönt. Testa!

Nu ska jag återvända till filmen, som jag redan sett minst 20 gånger men vad gör det? Bra ändå!


Av Frida Pettersson - 5 augusti 2013 13:47

Hej bloggen!

Drog hem från Nellie vid 12 , känner mig rätt död nu. Idag blir en mysig dag, skulle egentligen träffat Lukas och någon mer men kände verkligen att jag behöver ta det lugnt idag.

Så jag ska ta en dusch, kolla film, och lite så.
Ikväll kommer även Johanna hem, saknar dig!

Av Frida Pettersson - 5 augusti 2013 00:39

HAHHAHA nej vi är så jäkla lame men nu ligger vi i sängen inomhus istället!
Vi låg på skolgården och skrämde upp varandra och är otroligt rädd av mig så det slutade med att vi typ sprang hem, slängde in sakerna från studsmattan och nu ligger vi här, sover inne inatt också.
Känns bra ändå. Tryggt, varmt och mysigt!

Äter chips och godis, och har det bra.
Blir att sova tidigare idag eftersom igår gick vi och la oss vid 6 och sov till typ halv 12, båda vi är rätt trötta nu.
Puss!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards