fridapetterssons

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Frida Pettersson - 15 augusti 2013 19:10

Ja, igår kväll var en galen kväll/natt.
Känner inte för att dra hela historien, haha det kan ta ett tag för det hände så himla mycket.
Det var iallafall jag, Ida, Jessica och Mira, sjukt roliga tjejer!
Men jag kan säga att den började lite segt för direkt vi kom dit vid 9 öppnades en klubb för 16-19 åringar, alla roliga drog dit. Världens drag, och vi stog utanför som retards haha.
Det var sjukt strikta regler med att man behövde ha leg och skit, säger inte hur för även det är en lång historia, men strax efter 12 (bra som vi är) lyckades vi snacka in oss genom bakvägen, vip och grejer för vi skippade hela milalånga kön.
Där inne var det galet. Killarna var galna, allt var helt galet. Shit, men säger inte mer än så. Det hela slutade med att Idas mobil vart snodd, så resten av natten fick vi spendera i telefon med poliser och liknande.
Säger bara det men herregud vilken kväll.

Nej , det där var inte ens 1/3 av det som hände under kvällen men sjukt roligt hade vi iallafall! Det lär bli ett bra minne det där.

Av Frida Pettersson - 15 augusti 2013 15:45

Hej allihopa!
Förlåt att uppdateringen är som den är just nu men jag vill verkligen passa på och njuta av dom sista dagarna på detta underbara sommarlov som börjar närma sig slutet.

Nu sitter jag på tåget hem, det har precis börjat rulla.
Ska bli tråkigt men ändå skönt att komma hem till lilla Eskilstuna. Kommer dock sakna människorna här (killarna), så sjukt mycket roligare än hemma. Alla bara kommer fram och snackar och så. se och lär pojkar.

Har iallafall haft några sjukt roliga men galna dagar här borta, träffat hur mycket folk som helst och bara levt livet.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards