fridapetterssons

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Mys

Av Frida Pettersson - 4 augusti 2013 23:45

Hej bloggisen!

Vet att det varit lite segt med uppdateringen på senaste, har verkligen haft annat för mig.

Just nu sitter jag på studsmattan med Nellie, vi har precis kommit tillbaka från skolgården där vi bara hängde i kompisgungan. Vi ska tillbaka snart!
Kvällen so far har varit toppen, vi drar en repris från förut genom att sova på studsmattan, såå mys!
Lär bli lite kyligt, men förfasen vi snålar inte med kläder och täcken så att säga, hehe.

Ne men vi hörs när vi hörs helt enkelt, puss så länge!

Av Frida Pettersson - 4 augusti 2013 02:45

Åh, livet är sådär himlans perfekt just nu. Har det så bra hela tiden!

Ikväll vart det häng på stan med Ärleborg, Nellie, Angelika och Maxe! Träffade massa folk där, hade det super. Kollade på alina, Petter osv. Mamma kom och hämtade oss vid 11 och skjutsade hem oss till Nellie där vi nu befinner oss!

Vi har snackat, skrattat i massor, spelat kort, ätit nattmat samt godis och nu sitter vi i sängen och myser.
Sjukt bra kväll och natt, tack till alla ni som gjort den till den allra bästa!!

Nu ska jag återvända till dom, hörs!

Bjuder på massa bilder, dock vet jag inte om alla eller ens någon laddas upp eftersom mitt internet suger. Det återstår att se!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards