fridapetterssons

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av Frida Pettersson - 17 augusti 2013 14:43

Hej hopp!

Sitter nu och väntar på bussen mot stan där jag möter upp Angelika, Robin och Lukas. Kommer bli en bra dag!

Idag tog jag ca 3-4 timmar på mig att göra mig ordning, hoppsan. Lär behöva gå upp vid 5 på måndag om jag ska hinna till skolan..
Nejdå, lägger jag ifrån mig mobilen och stänger av musiken går det nog lite snabbare, haha.

Ska sluta prata strunt nu, höra sen amigos.

Av Frida Pettersson - 17 augusti 2013 00:19


Här i min oerhört sköna säng befinner jag mig nu, skriver med några härliga människor, lyssnar på fin musik och njuter av ett mysigt avslut på en bra kväll.

Dom senaste kvällarna har jag hängt med mina favoriter, mår lite halvdåligt när man tänker på att nu kommer vi inte samlas där på skolan hela gänget om kvällarna. Ligga i kompisgungan och skratta tills vi kissar på oss, nej för nu är sommaren 2013 över och bara tanken på skolan får mig att gråta.
Jag kan inte sova hur länge jag vill, eller vara vaken hur länge jag vill. Jag kan inte träffa mina vänner när jag vill för nu ska jag ta tag i skolan. Och jag vet inte hur jag ska överleva vintern.

Usch och fy, blir så sjukt nere av alla dessa tankar.

Imorgon är det lördag, näst sista dagen på sommarlovet. Ska förmodligen träffa Lukas, någon mer kanske hänger med jag vet faktiskt inte.
Tills dess, ha det gött!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards