fridapetterssons

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Mys

Av Frida Pettersson - 21 augusti 2013 22:54

Efter att kollat klart på idol lade jag mig i godan ro i min älskvärda säng.
Tänk vad tidigt jag hade sovit om jag sov då. Alltså jag går och lägger mig i sängen tidigt men "sover" inte förens för sent, måste försöka ändra på det.

Iallfall har jag skrivit med världens finaste under kvällen.
Nu lyssnar jag som vanligt på gosig musik och har det bra.

Imorgon väntar en lång skoldag, ända till 3. Fy. Efter skolan får vi se vad jag hittar på!
Ha det bra och sov gott!

Av Frida Pettersson - 21 augusti 2013 19:50

Ligger här i min säng och spelar temple run like a boss. Vadå 2012 liksom?
Nej, har inget bättre för mig så vafan liksom. Så cool är jag!

Av Frida Pettersson - 21 augusti 2013 16:14

Hej hörrni!

Tänkte ta och berätta lite om min skoldag, vi började som vanligt vid 8.20 och startade med NO vilket fick mig må väldigt psykiskt dåligt. Sedan hade vi matte, fick göra ett test för att se hur mycket man kom ihåg och så ska vi göra om det sen och se hur vi har förbättras. Satt mest där på min stol och skrattade åt mig själv för jag var så pinsamt dålig, svarade på typ 3 frågor..

Efter det körde vi brännboll, dock var inte jag med. Och strax efter 11 fick vi sluta!
När jag kom hem har jag kännt mig lite halvdålig så låg och kollade film.

Nu ligger jag i sängen och gör ingenting, orkar knappt röra mig.
Här får ni en kanoners het bild.

Av Frida Pettersson - 21 augusti 2013 15:55

Åhh är så sugen på förändring, nu!
Hade tänkt tona håret snäppet mörkare om inte länge, nu har jag ljusbrunt hår med blonda slingor men tänkte mig färgen "chocolate Brown" om ni förstår vad jag menar? Verkligen inte för mörkt iallafall.
Och lite senare mot höst/vintern så kör jag på ombre? Vill verkligen ha det, det är ju så sjukt fint!

Hittade ingen jättebra bild på hur exakt jag vill ha det, men lägger upp några fina exempel bilder här nere!
Vad tycker ni? :)

Av Frida Pettersson - 21 augusti 2013 11:20

Påväg hem från en skön skoldag, världens härligast låt i öronen och solen skiner. Plus att vi fick sluta såhär till lunch, det känns bra nu!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards