fridapetterssons

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Frida Pettersson - 18 augusti 2013 23:00


Sånt här får en alltid på bättre humör, nu lär jag somna med ett leende på läpparna.
Godnatt!

Av Frida Pettersson - 18 augusti 2013 22:35


Och där kom tårarna..

Ännu ett stort jävla tack till alla ni, för denna helt oslagbara sommar. Kan inte förstå att den är över, bara sådär. Den här sommaren slår verkligen allt. För allt som hänt i mitt liv, allt det bästa, dom allra bästa minnena, hände under denna sommar. Och jag menar, om man slår ihop varenda liten detalj, stor som liten, så kan ni ju förstå att allt som hänt tillsammans blir bara helt jäkla perfekt.
Åh fyfan, vad jag har haft det bra. Önskar att man kunde stanna tiden, för såhär skulle jag kunna leva föralltid.

Herregud, får panik..
Godnatt.

Av Frida Pettersson - 18 augusti 2013 22:17

Ligger i sängen, pratar i telefon med johanni, minns inte när vi träffades sist men länge sen var det..
Imorgon är det skola, har lite panikångest sådär, det lär väl gå bra första veckan men när allt plugg sätter igång vet jag helt ärligt inte vad jag tar mig till.. Och för att inte tala om vintern, då dör jag på riktigt.

Av Frida Pettersson - 18 augusti 2013 16:29

Nyligen kollat på "One missed call" och har nu satt igång "the purge". För er som inte vet så är båda skräckfilmer. Hört mycket om "the purge" (mycket läskigt) så tänkte att jag ger den en chans.
Älskar skräck, dock får man inte världens bästa konsekvenser då jag inte ens kan gå på toa själv.. Jaja, det är värt det.

Back to the movie, hörs sen!


Av Frida Pettersson - 18 augusti 2013 13:19

Jag minns det som igår, hur vi stog där hela klassen samlade. Sista dagen som 7b och sista gången vi stog i klassrummet på 10 veckor.
Den där känslan av frihet då vi äntligen fick vårat älskade sommarlov. Hur jag hade längtat och saknat i ca 9 månader, och äntligen.

Kan inte med ord beskriva hur bra jag har haft det, och hur lycklig jag varit. Speciellt den sista månaden.
Grekland, varit med vänner, lärt känna nya, ung08, Eskilstuna festivalen, snygga killar, blivit brun, solat & badat. Skrattat tills tårarna, sovit utomhus, kollat fotboll, varit på landet, Stockholm, grönalund, cyklat, haft picnick, alla dessa kvällar med gänget mitt, gjort random saker med mina allra bästa vänner och bara haft en såndär helt jävla oslagbar sommar. Listan kan bli oändlig, likaså detta inlägg.
Kan fortfarande inte förstå hur 10 veckor bara flyger iväg. Inte sova eller vara uppe hur länge jag vill längre, inte komma hem rännandes på natten, nej för nu sätter skolan igång och nu börjar redan längtan efter nästa sommarlov, nya saker som händer.
Jag skriver detta med tårar i ögonen. Vet inte om det är för att jag är ledsen eller glad, det känns bara så hemskt..
Min kärlek till sommar är oändlig.

Alla ni som har fått min sommar till den bästa jag kunnat önska mig, tack! Fyfan, denna sommar tar toppen helt klart, absolut den bästa någonsin och herregud vad jag har varit lycklig.

Av Frida Pettersson - 18 augusti 2013 12:34

Idag är det fint väder, och absolut sista dagen på detta fantastiska sommarlov. Jag antar att de flesta av er är ute och njuter rejält, hänger med vänner, har det sådär hemskt bra.
Det var faktiskt mina planer för dagen också, tills jag vaknar upp och inser att jag gått och blivit sjuk. Fan.

Halsen har svullnat igen och jag kan varken äta eller dricka för det gör så ont, huvudvärk och feber har jag också. Det var ju absolut INTE såhär jag ville spendera min sista dag, men jaja.
Så idag ska jag ligga i sängen och försöka repa mig till imorgon, ja eller jag går till skolan hur jag än mår faktiskt. Knarka lite Alvedon så blir det säkert skitbra!

Tack och hej.

Av Frida Pettersson - 18 augusti 2013 00:01

Drog som sagt in till stan förut för att möta upp ett par härliga vänner.
Gjorde inte så mycket förutom att snacka och så, tills vi fick idén att gå på bio.
Planerade ett bra tag tills vi tillslut bokade en bio vid klockan 7.
Angelika och jag drog till kebabhuset och käkade middag, sedan köpte vi godis.
Borde berätta vilken film vi såg kanske? Iallafall var det "hur många kramar finns det i världen", en del 2 utav hur många lingon finns det i världen. Tipsas verkligen, skrattade mig igenom exakt hela filmen!
Sa hejdå till pojkarna och Angelika efter en toppenbra kväll vid 9 då älskade mami kom och hämtade mig.
Väl hemma kom Casper, Oliver, Oscar och Albin över hit direkt.
Vi kollade film, och hade det bra. Dock var jag kanske inte världens roligaste under kvällen, filmen var inte så intressant så jag la mig i sängen och halvsov istället, tills Casper kom och hämtade mig då..
Nej men var otroligt överträtt efter det, tror inte dom kunde koncentrera sig på filmen så mycket, förlåt killar ;)

Nu slog klockan precis över till 12, dom har just gått hem och jag har lyckats bli pigg.. Trots det ska jag ändå försöka sova.
Tack och godnatt för en superbra dag, alla ni som gjort den till den absolut bästa näst sista dagen på sommarlovet.

Min finaste Angie.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards