fridapetterssons

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Frida Pettersson - 19 augusti 2013 23:11

Hej fina bloggläsare!
Hur mår ni?

Jag mår lite halvkasst faktiskt, vilket ni förmodligen redan visste om vid det här laget. Huvudvärken vägrar släppa trots Alvedon, samma sak gäller halsen. Så nej det blir tyvärr ingen skola för mig imorgon.
Bra med det är väl att jag inte behöver känna press på mig att jag ska sova innan klockan 1. Usch hatar att sova, är aldrig trött.

Ska nu återgå till fin musik och weheartit vilket underhåller mig ikväll. Höres!

Av Frida Pettersson - 19 augusti 2013 22:29

1. Jag fucking lever för tacos
2. Jag kan inte plugga, det går inte.
3. Jag måste sluta göra roliga saker för varje gång dom sakerna tar slut får jag panik, gråter osv.
4. Jag skrattar alltid när folk ramlar
5. Det vidrigaste som finns är när typ gamla tanter inte har bh och man ser deras nipples, har fobi för det.
6. Jag är galen i sommaren, går inte att beskriva
7. Kan inte säga snälla saker om mig själv eller så för då känner jag mig sjukt ego, men nu trotsar jag det.. Jag får väldigt ofta höra att jag ser mycket äldre ut en vad jag är.
8. Jag är 1.64 lång
9. Jag har fått mitt hjärta krossat 1 gång, bland det värsta jag gått igenom.
10. Jag är helt annorlunda hemma än vad jag är i skolan, med kompisar osv.
11. Utan vänner är jag ingenting.
12. Jag har den sjukaste humorn på denna jord, finns bara ett fåtal personer som är som mig, en utav dom är Johanna.
13. Jag är verkligen inte blyg
14. Älskar att sjunga
15. Jag har en passion för att cykla, det är så jävla kul kan cykla hur långt som helst. Bor med min cykel på sommaren!
16. Jag har en vovve, har även haft 3 kaninisar.
17. Jag verkligen längtar tills jag kan börja festa på riktigt (inte bli full och så).
18. Jag kan ärligt talat säga att jag är rolig, för det tycker jag själv ;)
19. Skulle inte kunna leva utan musik
20. Är fett onyttig och unnar mig saker precis när jag vill, vilket är rätt ofta.
21. Jag har aldrig i hela mitt liv ätit på Subway, blir lite mobbad för det..
22. Jag kollade klart på en säsong av the vampire diaries på knappt 2 dagar (ett avsnitt är 40 minuter och det är runt 21 avsnitt per säsong).
23. Jag är otroligt energifylld (inte angående träning dock) men annars.
24. Jag har alltid snoddar på ena armen, alltid.
25. Jag känner ingen som har dött och har aldrig varit på begravning.
26. Älskaaar att lära känna nytt folk
27. Har haft sjukt dåligt självförtroende samt tyckt väldigt illa om min kropp under en lång period.
28. Jag älskar att kramas
29. Är väldigt öppen av mig som person
30. Jag hatar mobbning.
31. Jag älskar att hitta på saker, säger aldrig nej om någon vill ses eller så.
32. Jag är ofta den som drar igång saker och vill få det så kul som möjligt, sedan blir det inte alltid som jag planerat eftersom folk är rätt tråkiga av sig.
33. Jag har en bästavän som kan få mig skratta åt vad som helst, vi gör allt tillsammans.
34. Sedan har jag ett gäng killar som också är som mina bästavänner, ni är bäst.
35. Jag är filmgalen, bokstavligt talat filmgalen.
36. Ian somerhalder, Paul wesley, Anton Ewald, Justin bieber mm är ett gäng satans snygga killar!
37. Äcklas av otroligt mycket, t.ex när folk smaskar, har finnar, och sådant.
38. Jag får alltid skrattattacker vid fel tillfällen, och ofta på lektioner när andra ska prata eller redovisa någonting, sedan kollar jag på Johanna och bryter ut i asgarv över hela klassrummet.
39. Jag lyckas alltid göra illa mig på de mest konstiga sätten.
40. Jag har legat på sjukhus, med dropp, sovit över osv. Usch.

Av Frida Pettersson - 19 augusti 2013 20:26

Filmkollande som vanligt för min del.

Får se hur det blir med skolan imorgon, har en hemsk huvudvärk och ont i halsen trots Alvedon.

Av Frida Pettersson - 19 augusti 2013 13:45

#fansåfulabilder #shitvapin

Nejmen hej på er!
Haft en bra dag?

Ska jag vara ärlig var våran rätt ovärd, haha. Kom till skolan, hälsade på klassen, fick massa papper och slutade vid kvart i 10.
Bytte om direkt jag kom hem, sov en stund, och har även snackat FaceTime med Liam, tycker vi lyckas hålla kontakten ganska bra faktiskt.

Nu har jag parkerat mig i soffan och glor på tv. Har en rejäl huvudvärk, så ska fortsätta ta det lugnt och hoppas på att bli bättre till imorgon.

Av Frida Pettersson - 19 augusti 2013 07:44

Godmorgon bloggen!

Nu drar jag till skolan, sjukt tidigt jag vet men jag och Johanna har som tradition att mötas extra tidigt första dagen så vi kan sitta på våran älskade bänk och hälsa alla välkomna och spionera på alla nya människor. Sjuka? Jag vet.

Nej men nu måste jag sluta!
Ha en bra första dag alla!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards