fridapetterssons

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2013

40 random och kul fakta om mig.

Av Frida Pettersson - 19 augusti 2013 22:29

1. Jag fucking lever för tacos
2. Jag kan inte plugga, det går inte.
3. Jag måste sluta göra roliga saker för varje gång dom sakerna tar slut får jag panik, gråter osv.
4. Jag skrattar alltid när folk ramlar
5. Det vidrigaste som finns är när typ gamla tanter inte har bh och man ser deras nipples, har fobi för det.
6. Jag är galen i sommaren, går inte att beskriva
7. Kan inte säga snälla saker om mig själv eller så för då känner jag mig sjukt ego, men nu trotsar jag det.. Jag får väldigt ofta höra att jag ser mycket äldre ut en vad jag är.
8. Jag är 1.64 lång
9. Jag har fått mitt hjärta krossat 1 gång, bland det värsta jag gått igenom.
10. Jag är helt annorlunda hemma än vad jag är i skolan, med kompisar osv.
11. Utan vänner är jag ingenting.
12. Jag har den sjukaste humorn på denna jord, finns bara ett fåtal personer som är som mig, en utav dom är Johanna.
13. Jag är verkligen inte blyg
14. Älskar att sjunga
15. Jag har en passion för att cykla, det är så jävla kul kan cykla hur långt som helst. Bor med min cykel på sommaren!
16. Jag har en vovve, har även haft 3 kaninisar.
17. Jag verkligen längtar tills jag kan börja festa på riktigt (inte bli full och så).
18. Jag kan ärligt talat säga att jag är rolig, för det tycker jag själv ;)
19. Skulle inte kunna leva utan musik
20. Är fett onyttig och unnar mig saker precis när jag vill, vilket är rätt ofta.
21. Jag har aldrig i hela mitt liv ätit på Subway, blir lite mobbad för det..
22. Jag kollade klart på en säsong av the vampire diaries på knappt 2 dagar (ett avsnitt är 40 minuter och det är runt 21 avsnitt per säsong).
23. Jag är otroligt energifylld (inte angående träning dock) men annars.
24. Jag har alltid snoddar på ena armen, alltid.
25. Jag känner ingen som har dött och har aldrig varit på begravning.
26. Älskaaar att lära känna nytt folk
27. Har haft sjukt dåligt självförtroende samt tyckt väldigt illa om min kropp under en lång period.
28. Jag älskar att kramas
29. Är väldigt öppen av mig som person
30. Jag hatar mobbning.
31. Jag älskar att hitta på saker, säger aldrig nej om någon vill ses eller så.
32. Jag är ofta den som drar igång saker och vill få det så kul som möjligt, sedan blir det inte alltid som jag planerat eftersom folk är rätt tråkiga av sig.
33. Jag har en bästavän som kan få mig skratta åt vad som helst, vi gör allt tillsammans.
34. Sedan har jag ett gäng killar som också är som mina bästavänner, ni är bäst.
35. Jag är filmgalen, bokstavligt talat filmgalen.
36. Ian somerhalder, Paul wesley, Anton Ewald, Justin bieber mm är ett gäng satans snygga killar!
37. Äcklas av otroligt mycket, t.ex när folk smaskar, har finnar, och sådant.
38. Jag får alltid skrattattacker vid fel tillfällen, och ofta på lektioner när andra ska prata eller redovisa någonting, sedan kollar jag på Johanna och bryter ut i asgarv över hela klassrummet.
39. Jag lyckas alltid göra illa mig på de mest konstiga sätten.
40. Jag har legat på sjukhus, med dropp, sovit över osv. Usch.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Pettersson - 6 januari 2014 20:00

Hej och hejdå får jag väl säga nu!   Jag har länge funderat på att byta bloggportal med tanke på att jag vill testa något nytt och bloggplatsen börjar kännas lite "lame" ifall ni förstår vad jag menar?? Jag har iallafall haft nästan två superhä...

Av Frida Pettersson - 6 januari 2014 16:25

Som rubriken lyder så är lovet snart slut och jag mår fruktansvärt dåligt pga det, är så skoltrött så det finns inte. Jag orkar inte allt plugg, alla lektioner, att gå upp tidigt på mornarna, jag orkar inte kämpa som ett as för betygen. J a g. O r k ...

Av Frida Pettersson - 4 januari 2014 16:29

Hej på er! Sitter nu i bilen påväg hem från några superhärliga dagar i fjällen, men nu är det slut på det roliga och hem till gamla Eskilstuna igen. Har åkt i 2 timmar nu, endast 6 timmar kvar haha.. Har underhållt mig med att kolla på favorit...

-

Av Frida Pettersson - 3 januari 2014 21:08

Jag saknar mitt hjärta så hela jag gör ont. Det har gått 6 dagar nu sen jag senast fick ligga i min kärleks famn och krama sönder honom. För er är det väl ingenting och jag antar att ni tycker jag låter huur töntig som helst nu haha, men det är...

Av Frida Pettersson - 3 januari 2014 15:58

Hej bloggen! Idag har vi väl bara åkt skidor, vad annars gör man i fjällen haha? Älskar att stå i backen och bara flyga ner, jag älskar farten. Just nu sitter jag i stugan och myser, ikväll blir det tacoos till middag vilket känns förjävla br...

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards