fridapetterssons

Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av Frida Pettersson - 25 augusti 2013 23:08

Godnatt säger jag efter världens vidrigaste dag.
Såna här dagar man bara vill ligga i sången och gråta och gråta och gråta.

Av Frida Pettersson - 25 augusti 2013 20:10

Tvingade ner syster till Konsum för att handla choklad till mig för en stund sedan. Kände verkligen att det var nödvändigt.
Nej usch känner mig ytterst ensam och sorlig när jag tänker efter..

Ligger nu i sängen med en kokande vetekudde på magen, chokladen har jag brevid och nu ska jag filmmysa med min älskade iPad.
Jaja, allt jag gör är att klaga, haha.
Ont som fan har jag också när vi snackar om att klaga, hahaha.

Av Frida Pettersson - 25 augusti 2013 19:15

Hej bloggen!
Här kommer jag och gnäller lite till, yes vad kul!

13 år och döende, hur sorgligt?
Okej ska inte överdriva för mycket här nu, men det är nästan så pass att jag är döende.
Tror jag har typ brutit min blindtarm eller liknande, inte för att man kan bryta den men annars vet jag inte vad det kan vara. Den kanske har spruckit eller så har jag fått nån dödlig sjukdom i den.. Frida överdriver igen.

Jag ligger här i sängen och tycker synd om mig själv. Är väldigt ensam av mig. Ont som fan har jag också.
Vilken rolig dag hörrni!

Av Frida Pettersson - 25 augusti 2013 13:57

Ska stanna här i min säng resten av dagen, känner bara hur jag vägrar gå härifrån.
Har såna grova problem just nu med vissa saker så jag vet varken vart jag ska ta vägen, vad jag ska göra eller nånting.
Och det sjuka är att jag kan inte ta reda på det heller..
Har redan sårat en person och kommer såra fler. Vill inte.. Känner mig så hemsk.

Usch. Stannar nog här för alltid när jag tänker efter..

Av Frida Pettersson - 25 augusti 2013 09:46

Godmorgon!

Ligger i sängen och bara degar. Ärleborg sover som ett retard och har gjort ett bra tag. Jag däremot har varit vaken i över en timma haha.

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, det får vi se senare.
Ha en bra dag!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards