fridapetterssons

Alla inlägg under juli 2012

Av Frida Pettersson - 4 juli 2012 11:14

Tjena!

Kvällen igår var awesome!

Först kollade vi på skräckfilm, ja.. vi typ dog, men vi klarade det iallafall.

Sen vid typ halv 1 gick vi in på mitt rum, så bunkrade vi upp oss i sängarna och satt och snacka ett tag.

Sen vid typ 1 fick jag för mig att rulla ner till Melina, så jag slängde mig ner i hennes säng smidig som man är, tror hon dog... Sen låg vi nere hos henne till typ halv 3, nattflummade och typ messa med calle, haha.

Sen gick vi och la oss nån gång vid strax efter 3. 

Imorse vaknade vi typ halv 10, så gick vi upp och åt frukost, sen gjorde vi oss i ordning, efter det gick vi ut och hoppade studsmatta lite   

Snart ska vi nog ner och bada tror jag, ha en bra dag nu när vädret är på topp :*

 

 

Av Frida Pettersson - 3 juli 2012 21:51

Tjeeenare !

Vid typ 7 kom Melina hit, så gick vi direkt till Orrliden.

Vi typ körde lite fotboll och så, sen kom Jakob och typ började va med, så då gick vi hem   

Fast han stalkade oss så han typ åkte med hela vägen hem till mig...

Sen direkt ner till Rosenfors, med typ mamma, lillasyster och hennes kompis.

Skapligt skönt att bada nu såhär när det vart tokvarmt.

Sen vid typ 9 gick vi hem. 

Nu sitter vi här och ska snart sätta på en skräckfilm, får se om vi vågar kolla på hela med ljud på, haha.

Ska också va uppe läänge idag, kanske dygna ftw ! haha ;)

Have A Nice Night Dudes ! :*

Av Frida Pettersson - 3 juli 2012 18:30

Hejhej!

Just nu sitter jag och väntar på att Melina ska komma hit.

Hon sover hos mig ikväll så det ska bli kul ! 

Vi ska kanske ner till Orrliden och lira lite fotboll proffsiga som man är, hoppas man träffar någon kul där också?

Sen ner till Rosenfors och ta ett kvällsdopp, hoppas på en grym kväll !  

Ha det bra , nu när det ÄNTLIGEN är riktigt varmt ute :*  

Kvällens:

Instoppat Linne - bikbok

jeansshorts - h&m 

  

Av Frida Pettersson - 3 juli 2012 13:55

Tjobree !

Gick upp ganska tidigt idag, och gjorde mig klar direkt.

Sen åkte jag te stan med mammi, och systrarna. Hittade inte så jättemycket men köpte ett par jeansshorts i allafall!

Sen när jag kom hem bytte jag om till bikini direkt och la mig och sola typ en timma.

Nu ska jag nu ut i solen igen, bara för att.

I eftermiddag ska vi till mormor för hennes lilla "man" fyller år, så måste typ dit och säga grattis.

Jag är på utan tvekan för man får mycket fika där osv, så visst visst  

Hoppas ni får en bra dag ni också :*  

   

Av Frida Pettersson - 2 juli 2012 19:39

Idag vid typ 1 mötte jag Melina, vi typ bara gick runt lite först.

Sen efter det gick vi ner till konsum och köpte lite gott.

Vi gick typ runt, fotade ganska mycket, osv.

Sen var vi hemma hos mig ett tag, kollade igenom gamla fotoalbum från när jag var pluttiig. Haha, gud vad vi garva  

Sen vid halv 6 åkte hon hem.

Nu på kvällen har jag bunkrat upp mig i sängen med ännu mera gott, känner mig lite lagom tjock sådär.. 

 

Ha det bra :* 

 

Av Frida Pettersson - 2 juli 2012 11:31

Idag sa jag träffa Melina, har inte en aning om vad vi ska göra men..

Johanna åkte ju imorse också, depp!

Idag är det exakt 45 dagar kvar tills jag sticker till Rhodos.

Gud så jag längtar ! Pallar inte med svensk skitsommar längre, vad är det här egentligen?!  

hahaha, bjuuder !

Av Frida Pettersson - 1 juli 2012 21:46

Hej snyggingar!

 Sitter nyduschad och kollar på EM-finalen, spännande ! 

Själv hejar jag på spanien, och det ser ju ganska lovande ut för dom    

Nää shiit nu blev det väldigt spännande här, så hejdå!

 

Av Frida Pettersson - 1 juli 2012 19:56

Cyklade till Johanna idag vid typ 3, vi ba chillade, lyssna på musik, och så hjälpte jag henne med packning till Partille!

Sen när jag skulle hem kom vi på att vi inte skulle träffas på över en vecka?!

Så vi stog och snacka ett tag, mongade när vi hade chansen, och sen tog vi farväl :(

Du ska veta att jag kommer sakna dig nåt otroligt när du är borta bästavän, men hoppas du har det bäst!

 

Btw, idag fick jag ääääntligen tillbaks min saknade lilla kamera.

Det är ju därför jag inte har lagt upp några bilder på senaste, men ändring på det !

Måste också försöka hinna fixa en ny header, men det blir ju lite svårt när man inte har någon bra bild..

Men får väl slänga ihop nåt slarv.

 

En bild på mig från midsommarafton !

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards