fridapetterssons

Alla inlägg under augusti 2013

Av Frida Pettersson - 7 augusti 2013 13:14

Oh no, My life is over. Nu kan jag officiellt inte vistas utomhus bland mänsklighet förens mitt hår har växt ut igen..
10 cm.. 10 jävla cm av mitt hår är poff borta. Usch.

Äkta ful-dag idag, tror jag stannar inne faktiskt haha..

Fml

Av Frida Pettersson - 6 augusti 2013 23:24

Var ju hos Johanna förut, fixade hennes hår och käkade tacos. Mys!
Tog mig en promenad hem runt halv 8.


Vid 9 drog jag till skolan för lite standard häng med mina finaste killar! Får mig alltid på bästa humöret, åh vad jag tycker om er.

Fina ni e.. Dock saknas oliver och Oscar på bilden.

Av Frida Pettersson - 6 augusti 2013 17:37

Har nyligen tonat håret på Johanna, har inte sett resultatet än eftersom hon är i duschen. På tal om det råkade jag nyss våldgästa henne när hon duschade hehe.. Trodde hon skulle skölja ur håret bara så jag stormade in med hon duschade visst.. Oupsi.

Har faktiskt också blivit lite pepp på förändring (angående håret). Imorgon ska jag klippa mig och det är jag inte pepp på, hatar att klippa mig.
Men jag vill tona håret ljusbrunt eller liknande sen. Förra året vid den här tiden tonade jag mörkbrunt, men vill köra på ljust nu tror jag.
Funderar även på ombre till vintern, jaja får se hur det blir.

Nu ska här lagas tacos, puss!

Ta mig tillbaka

Av Frida Pettersson - 6 augusti 2013 13:12

Johanna ringde nyligen och sa
- "jag har planerat våran dag och du har ingenting att säga till om så lyssna nu".
Så planerna för dagen lyder alltså såhär: jag fixar mig och åker sedan in till stan med Johanna för att köpa hårfärg, gå och kolla lite osv. När vi kommer hem är vi ensamma, så då lagar vi tacos och myser till det. Efter det ska jag tona hennes hår och sen bara mysa hemma hos henne. Låter som en toppendag, men nu måste jag göra mig ordning så puss!

Av Frida Pettersson - 5 augusti 2013 21:46

Sista avsnittet i säsong 4, sedan har jag inget mer att kolla på förens i september då säsong 5 kommer.
Shit, okej nu kör vi!!

Av Frida Pettersson - 5 augusti 2013 19:33

HAHHAHA åh herre gud, det var inte igår inte!

Av Frida Pettersson - 5 augusti 2013 16:04

Vet ni vad jag gjorde?
Jag tog en dusch, satte på mig en oversized t-shirt, mysiga strumpor, tog bort ALLT smink, gjorde mig varm choklad och satte på the last song.
Vet ni hur skönt det är eller? Så jäkla befriande att kunna gå runt hur ful som helst men sååå skönt. Testa!

Nu ska jag återvända till filmen, som jag redan sett minst 20 gånger men vad gör det? Bra ändå!


Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards