fridapetterssons

Alla inlägg under augusti 2013

Av Frida Pettersson - 25 augusti 2013 09:46

Godmorgon!

Ligger i sängen och bara degar. Ärleborg sover som ett retard och har gjort ett bra tag. Jag däremot har varit vaken i över en timma haha.

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, det får vi se senare.
Ha en bra dag!

Av Frida Pettersson - 24 augusti 2013 22:46

Heej bloggisen!

Ligger just nu i sängen brevid ärleborg hemma hos mig. Haft en otroligt bra kväll!
Började med middag på donken där vi mötte nellie och Moa som vi hängde med en stund till typ halv 9.
Gick sedan till uh där mötte vi Robin, Lukas och oliver som vi vart med resten av kvällen!
Först stog vi där utanför, bara pratade och så lite senare lyckades vi smita in bakvägen, dock var det inge kul där inne för typ inte mycket folk alls där så vi drog ut igen.
Resten av kvällen har vi bara haft sådär otroligt roligt som man kan ha ibland!
Riktigt härliga killar det där, åh vad vi har haft kul.

Robin och ärleborg saknas på bilden

Av Frida Pettersson - 24 augusti 2013 17:22

Sitter nu på bussen påväg mot stan där jag möter upp ärleborg. Tar väl en middag på donken eller liknande, ikväll sover hon hos mig.
Var nånting på uh men vettefasen om vi ska dit för det var 15 års gräns tror jag. Men vi får se, vi kanske kommer in ändå?

Kvällen blir toppenbra hur som helst.
Puss på er!

Av Frida Pettersson - 24 augusti 2013 14:34

Summerparadise, simple plan- Den bara skriker sommaren 2012, som var hur bra som helst. Påminner även om en speciell person som jag hade en väldigt fin tid med under den sommaren och hösten. 

 

Don't you worry child, swedish house maffia- Säger bara en sak. Kryssningen i höstas, sista låten för natten. Dansade oss svettiga den natten, jag, Johanna, Anton & Oskar. Och oj vad vi hade kul, speciellt till denna låt!

 

Impossible, James Arthur- Denna skrålade jag, johanna och ärleborg till mestadels under varje lektion hela 7:an, och lika mycket skäll fick vi varje gång men det struntade vi i. 

 

A drop in the ocean, Ron Pope- Så många kvällar jag legat i min säng och spelat denna om och om igen, lyckas alltid få mig att bli tårögd.

 

I'm glad you came med The wanted & we cant stop med miley cyrus- Påminner mig om några av dom absolut bästa kvällarna under detta sommarlov. Hur jag, Ida, Mira och Jessica stog där med dessa på repeat och högsta volym framför hennes enorma spgel, sminkade oss och fixade håret redo att gå ut! Herregud, den natten hade vi kul.

 

Sexy and i know it, LMFAO - Vem har inte spelat sönder den här, men fortfarande så sjukt bra? 

Herre min vad jag och johanna har sjungit, dansat, och släppt loss till denna. 

 

Let her go, passenger- Fortfarande lika fin låt. Kommer ihåg första gången jag hörde den.

 

Whistle, Florida- Denna gamla goding kommer man allt ihåg. Hur jag och Johanna gick över skolgården med varsin hörlur i örat och sjöng med. 

 

Tröjan du hatar, Norlie & KKV - Åh, denna skriker också sommaren 2012. Har spelat sönder den här men tröttnar aldrig, har tusentals härliga minnen till den!

 

Dansa pausa, panetoz- Sommaren 2012 den här låten med, även kryssningen. Oj vad man har dansat till den här, kommer upp massa bilder i huvudet av underbara minnen!

 

 

Finns hur många låtar till, och då menar jag verkligen huur många som helst, men då blir detta för långt. 

 

 

 

Av Frida Pettersson - 24 augusti 2013 14:10

Hej bloggen!

 

Idag är det lördag vilket är superskönt. Vaknade vid 9, satte då på en film och myste lite i sängen. Skön morgon!

Just nu sitter jag framför datorn med skön musik på. 

 

Inga direkta planer för dagen, tar den som den kommer. Känner verkligen för att hitta på något skoj ikväll, jag menar det är ju trots allt lördag kväll. 

 

Hörs sen, puss!

       

Av Frida Pettersson - 23 augusti 2013 22:56

Redan börjat smålängta efter höstlovet. Har faktiskt inte så jättestora problem med hösten, den har sina mysiga stunder den med. Skinnjacka, vantar, tända ljus, alla fina färger, och en hel del annat. Ska även åka på våran årliga kryssning jag och Johanna vilket ska bli superkul!
Dock är jag lite oroad för efter höstlovet är ju vintern så gott som inne helt och hållet, och då är det bara att hålla ut ännu en vidrig vinter. Vill inte..

Av Frida Pettersson - 23 augusti 2013 21:18

Vart en hemmakväll istället, lika bra det med.
Har myst framför fångarna på fortet med lillasyster.

Innan det åt vi kinamat, alltså huuur gott? Matkoma seriöst!!
Nejmen passade på att blogga lite i pausen, men nu börjar det igen.
Så pusshej!

Av Frida Pettersson - 23 augusti 2013 18:03

Hej bloggen!

Efter skolan åkte vi (som jag redan berättat) till lager 157, hela familjen.
Fick faktiskt med mig lite fint hem, som jag är jättenöjd med!
Ni får bilder på det här nedan. Dock lyckas jag alltid göra så att allt jag köper ser helt missbildat eller enormt ut, hmm lite pinsamt. Men får helt enkelt dra den ultimata ursäkten om att de faktiskt är mycket snyggare på!

Just nu sitter jag och väntar på mami som är och hämtar kinamat. Superbra dag hittills!
Får se vad jag hittar på ikväll. Antingen ut och träffa killarna mina, eller hitta på något annat!

Puss så länge.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards