fridapetterssons

Alla inlägg under augusti 2013

Av Frida Pettersson - 23 augusti 2013 13:23

Och äntligen var helgen här. Första veckan avklarad, jag är redan trött på skolan, hur ska detta gå?

Just nu ligger jag på en bänk och myser i solen, Johanna och Emma har även dom tagit över varsin bänk.

Började dagen med dubbelpass med so, pisstråkigt. Sen fick vi rast och har haft det i ca 2 timmar, ätit lunch och har gått promenad. Om 20 min börjar slöjden vilket är våran sista lektion.
När jag kommer hem ska vi till lager 157, hoppas på att hitta mycket höstfint.

Puss så länge.

Av Frida Pettersson - 22 augusti 2013 22:44

Hej på er!

Haft en såndär vanlig mysig kväll, skrivit med min favorit och nu ligger jag i sängen och njuter.
Längtan efter fredag och helg imorgon, åh ge mig tillbaka mitt älskade sommarlov någon för det är så jag vill ha det, så jag vill leva.

Snart börjar jag min årliga vinter depression som brukar pågå ungefär mellan september till april. Och dåå är det inte roligt att läsa min blogg längre haha, allt jag gör är att klaga, gråta, sakna, må dåligt och usch vill bara ha sommar förevigt och vara fri. Älskar den känslan.
Godnatt från en ångestfylld Frida.

Av Frida Pettersson - 22 augusti 2013 20:49

Hej bloggen!

Under kvällen har inte hänt något ovanligt. Tagit ett bad, kollat på tv och bara det vanliga. Sitter faktiskt framför tv:n och degar just nu också.

Nej men tänkte avsluta detta halvtråkiga inlägg nu, reklamen är slut. Vi hörs sen!

Oh how I miss this.

Av Frida Pettersson - 22 augusti 2013 17:10

Efter en ganska seg skoldag men matte, no, so och spanska så kom jag äntligen hem vid 3-tiden.
Efter skolan drog jag till stan med johanni. Kollade mest runt, drog en fika och så.

Just nu sitter jag på bussen hem med lurarna i öronen.
Imorgon är det fredag och det känns förjäkla bra, känner för att hitta på något kul så hör av er om ni vill ses!

Pusshej.

Mys

Av Frida Pettersson - 21 augusti 2013 22:54

Efter att kollat klart på idol lade jag mig i godan ro i min älskvärda säng.
Tänk vad tidigt jag hade sovit om jag sov då. Alltså jag går och lägger mig i sängen tidigt men "sover" inte förens för sent, måste försöka ändra på det.

Iallfall har jag skrivit med världens finaste under kvällen.
Nu lyssnar jag som vanligt på gosig musik och har det bra.

Imorgon väntar en lång skoldag, ända till 3. Fy. Efter skolan får vi se vad jag hittar på!
Ha det bra och sov gott!

Av Frida Pettersson - 21 augusti 2013 19:50

Ligger här i min säng och spelar temple run like a boss. Vadå 2012 liksom?
Nej, har inget bättre för mig så vafan liksom. Så cool är jag!

Av Frida Pettersson - 21 augusti 2013 16:14

Hej hörrni!

Tänkte ta och berätta lite om min skoldag, vi började som vanligt vid 8.20 och startade med NO vilket fick mig må väldigt psykiskt dåligt. Sedan hade vi matte, fick göra ett test för att se hur mycket man kom ihåg och så ska vi göra om det sen och se hur vi har förbättras. Satt mest där på min stol och skrattade åt mig själv för jag var så pinsamt dålig, svarade på typ 3 frågor..

Efter det körde vi brännboll, dock var inte jag med. Och strax efter 11 fick vi sluta!
När jag kom hem har jag kännt mig lite halvdålig så låg och kollade film.

Nu ligger jag i sängen och gör ingenting, orkar knappt röra mig.
Här får ni en kanoners het bild.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards