fridapetterssons

Alla inlägg under augusti 2013

Av Frida Pettersson - 21 augusti 2013 15:55

Åhh är så sugen på förändring, nu!
Hade tänkt tona håret snäppet mörkare om inte länge, nu har jag ljusbrunt hår med blonda slingor men tänkte mig färgen "chocolate Brown" om ni förstår vad jag menar? Verkligen inte för mörkt iallafall.
Och lite senare mot höst/vintern så kör jag på ombre? Vill verkligen ha det, det är ju så sjukt fint!

Hittade ingen jättebra bild på hur exakt jag vill ha det, men lägger upp några fina exempel bilder här nere!
Vad tycker ni? :)

Av Frida Pettersson - 21 augusti 2013 11:20

Påväg hem från en skön skoldag, världens härligast låt i öronen och solen skiner. Plus att vi fick sluta såhär till lunch, det känns bra nu!

Av Frida Pettersson - 20 augusti 2013 23:36

Ligger nergosad i sängen vilket jag gjort i 2 timmar.
Klockan börjar bli mycket med tanke på skola imorgon, upp och hoppa halv 7, vidrigt. Men undrar hur det ska gå att sova eftersom jag sov till 12 idag.. Lär komma till skolan som ett lik imorgon.

Nu hade jag precis tänkt skriva att jag ska släcka ner och försöka sova tills jag kom på att jag är en mes och har börjat sova med tänd lampa så hela rummet är ljust på senaste dagarna. Hahaha jag är såå barnslig, men även såå mörkrädd! 13 år och lampan tänd? Jaja fuck vara som alla andra..

Ska iallfall ge sovningen ett försök nu, godnattens alla!

Av Frida Pettersson - 20 augusti 2013 14:26

Ligger i soffan där jag hängt hela dagen hittills. Har precis sätt på "Raise your voice" den var bra. Inte världens bästa film direkt, men ändå bra!

Ska slänga på mig kläder för runt 4 måste jag till skolan med mami, vi ska hämta ut min iPad. Ja alla från årskurs 7-9 på min skola ska få en egen iPad så det ska bli skönt!

Ignorera min heta morgonrock.

Av Frida Pettersson - 20 augusti 2013 09:47

Godmorgon bloggen!
Antar att de flesta utav er är i skolan nu, så hoppas att ni får en fortsatt bra dag.
Själv har jag precis vaknat, idag blir en filmkollar dag, lär gå upp 3 kg också för när jag har tråkigt så äter jag..

Men vi hörs mer under dagen, har ju all tid i världen till att uppdatera så det ska vi nog kunna klämma in några inlägg faktiskt.
Puss och kram!

Av Frida Pettersson - 19 augusti 2013 23:11

Hej fina bloggläsare!
Hur mår ni?

Jag mår lite halvkasst faktiskt, vilket ni förmodligen redan visste om vid det här laget. Huvudvärken vägrar släppa trots Alvedon, samma sak gäller halsen. Så nej det blir tyvärr ingen skola för mig imorgon.
Bra med det är väl att jag inte behöver känna press på mig att jag ska sova innan klockan 1. Usch hatar att sova, är aldrig trött.

Ska nu återgå till fin musik och weheartit vilket underhåller mig ikväll. Höres!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards