fridapetterssons

Alla inlägg under september 2013

Av Frida Pettersson - 10 september 2013 22:57

Av Frida Pettersson - 10 september 2013 22:07

Efter en bra tisdag ligger jag nu ännu en kväll i min säng, lyssnar på musik och gör mig redo för morgondagen som jag mestadels vill gråta inför..
Matte, no och som pricken över i så är jag tvungen att löpa 4 km på idrotten imorgon, har en sådan grov ångest. Jag kan inte springa?!
Har tappat all kondition, bokstavligt. Funderar på om jag ens klarar att springa 500 meter..
Måste springa på 19 min för att få A, vilket jag redan gett upp..

Iallfall , tillbaka till min kväller.
Johanna drog vid 9. Kollade lite tv och så med sis, har nyligen tagit en snabbdusch.

Tror jag ska träffa lulleboi imorn, saknar honom ju!

Av Frida Pettersson - 10 september 2013 19:39

Sitter med bästi och myser framför halv åtta hos mig och väntar på att idol ska börja!
Chips och läsk har vi också, aldrig att vi har en myskväll utan själva myset.

Av Frida Pettersson - 10 september 2013 17:49

Hej bloggen!

Skolan var väldigt trevlig. Spenderat dagen med mina finaste vänner och haft väldigt kul, även på lektionerna. Hmm, undrar hur det kommer sig.

Kvart i fyra tog jag och Johanna bussen till stan, kollade runt lite och så. Hann även med att säga hej till Lukas i ca 10 min!
Innan jag kom hem, vilket var för ca 2 min sedan, köpte jag och Johanna med oss mys hem. Sitter nu och väntar på henne.
Hon kommer om kanske 10 och då ska vi väl käka middag och sedan käka lite gott, hehe.
Så ja, min kväll lär bli toppen!

Hörs senare, ha det gött!

Av Frida Pettersson - 10 september 2013 15:46

Yesbox, det är vad jag gör just nu. Antar att den är här när som helst. Ska till stan med johanni, mysis!

Av Frida Pettersson - 10 september 2013 09:02

Med musiken i öronen försöker jag fokusera på denna engelskainlämning.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards