fridapetterssons

Alla inlägg under september 2013

Av Frida Pettersson - 17 september 2013 21:51

Under denna tisdag kväll har jag hunnit med både att ta ett bad, prata en stund i telefon med vladde och plugga vilket mami hjälpte mig med.

Just nu ligger jag i sängen, funderar på om jag ska kolla lite PLL.
Imorgon är det onsdag och blir förhoppningsvis en skön dag det med!

Här är ett fint collage min bästi gjort, på oss 2011 och 2012. Fanimej vad jag saknar den tiden, helt sinnes vad minnen som dyker upp just nu..

Av Frida Pettersson - 17 september 2013 17:51

Och där kom det.. Var ett tag sen sist jag verkligen var såhär arg, men visste att det skulle komma nån gång.
Skulle ju plugga också, men när jag blir såhär groteskt förbannad så skiter jag i allt, dock drabbar det mig i längden vilket suger det med. Ska försöka köra på till no provet imorgon, det ska jag verkligen. Måste ta ett bad också.

Alltså åh är bara så jävla arg, vill slå sönder någonting. Älskar även mina inlägg när jag är arg, hahaha, så himla trevliga!

Mys

Av Frida Pettersson - 17 september 2013 16:27

Skolan var supertrevlig, som vanligt med mina allra bästa vänner.
Satt igång med lego league, och sexualkunskap så skolan lär va kul närmaste veckorna ;)

Efter skolan hann jag trava hem tillsammans med Casper, men sprang sedan vidare till bussen mot Hemköp tillsammans med Johanna. Ska det pluggas ska här pluggas på riktigt, och det funkar ju inte utan lite gott.

Sätter igång efter maten hade jag tänkt, just nu vill jag bara ta det lugnt. Puss!

Av Frida Pettersson - 17 september 2013 10:29

Hej bloggisen!

Var supertrött i morse och kände verkligen inte för att gå upp, så jag var nära på att försova mig. När jag sedan släpade mig upp tillslut så insåg jag att jag hade skolfoto idag, katastrof.

Nu har vi kommit tillbaka till klassrummet. Det kändes bra men det gör det ju alltid, sen blir man alltid en missbildad potatis ändå..

Lär bli en skön dag för vi har typ oseriösa lektioner pga inga lärare, trevligt!

Ha en bra tisdag allihopa. Lägger upp en retarded bild där jag skelar med ögonen som fan, men orka bry sig. Hahahah.

Av Frida Pettersson - 16 september 2013 23:10

Pluggat nonstop från strax efter 8 tills för en stund sen, absolut rekord för min del! Riktigt stolt över mig själv!
Hunnit med att plugga på lite till no provet, dock kunde jag ingenting och inte så jättemycket som sitter än, men har ju en dag imorgon också. Nästan klar med en engelska inlärning som ska in imorgon men orkar verkligen inte nu så kanske hinner fixa den på lektionen.

Så det är hur jag spenderat resten av kvällen. Nu borde jag försöka ladda om för morgondagen med lite sömn men har typiskt nog precis lyckats piggna till, hmm..

Här får ni spam med bilder på mig själv, oj så ego

Av Frida Pettersson - 16 september 2013 19:40

Hej finaste ni!

Sitter på bussen påväg hem från älskling efter en kanonmysig dag med honom! Åh vad jag tycker om dig.

När jag kommer hem måste jag käka något sedan direkt sätta mig med engelskainlämning till imorgon och no-prov till onsdag, haha känner typ att fuck My life.
Men måste ta tag i detta så ja, det är bara att hålla ut.

Hoppas ni alla haft en toppendag! Puss

Av Frida Pettersson - 16 september 2013 09:14

Hej och godmorgon på er!

Sitter i klassrummet med musiken på Max i hörlurarna. Anledningen till det är att killarna i klassen har spårat, sitter och spelar något spel och skriker som fan över hela klassrummet. Haha ni är störda kompisar ..

Vi börjar igen om 5 minuter.
Efter skolan ska jag hem till lukaaas!
Ha en bra dag, puss!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards