fridapetterssons

Alla inlägg under september 2013

Av Frida Pettersson - 15 september 2013 23:37

Av Frida Pettersson - 15 september 2013 19:08

Idag har jag bara repat mig för imorn, inte så att jag är sjuk eller någonting men bara tagit det lugnt och njutit av ledighet.
Haft PLL maraton så spenderat större delen av dagen i sängen. Inne på säsong 3 nu!

Just nu ligger jag i badet, skriver med Lukas, med ben howard's finfina "bones" på repeat.
Vi hörs sen , puss så länge!

Av Frida Pettersson - 15 september 2013 09:28

Godmorgon fina läsare!

Vaknade vid halv 8 idag, har legat i sängen sen dess. Myser som vanligt med PLL, inget nytt.

Saknar min Lukas alldeles för mycket, usch så jobbigt sånt här är..

Idag ska jag inte göra mycket, mina söndagsrutiner som består av spa, PLL och liknande!

Av Frida Pettersson - 14 september 2013 21:54

Tänkte bara meddela att fan vad jag älskar livet just nu, allt är sådär onödigt bra!

Likaså min lördag, Gud så lyckad!
Vid 3 tog jag bussen hem till Angelica för att träffa henne och vladde! Vi gick till en bänk i någon park och satt där och snackade om allt en tjej kan göra i runt en timma. Efter det drog vi hem till Angelica igen. Satt i hennes säng, snackade massoor och hade det super! Åh, ni är allt bra ni.
Vid 7 gick jag vidare till ming där jag mötte upp Johanna för middags-dejt. Supermysigt som vanligt!
Efter vi ätit drog vi till godisland, det är ju faktiskt lördag. Kom hem vid 9, då mötte vi vårat fina gäng vid bussen så dom följde mig hem så jag slapp gå ensam!

Just nu ligger jag med godis framför PLL och bara tänker på hur mycket jag älskar livet. Puss på er!

Av Frida Pettersson - 14 september 2013 14:25

Sov äntligen ut imorse, först gången på alldeles för långt tid.
Har knappt gått upp ur sängen idag. En kortis för att äta lunch men annars har jag legat här och kollat PLL hela morgonen. Mys!

Av Frida Pettersson - 13 september 2013 23:04

Heeej snyggingar!
Är såå glad, tack vare alla som gjort min kväll till den bästa.

Först drog jag, oliver och Lukas och käkade, eller ja dom åt inte jag. Sedan vidare till gh vid halv 9, träffade Julia direkt. Kom fler och fler sen bla Gustaf, Max, William, massa jag inte ens kommer ihåg, vladde och Angelica! Absolut kanonbästa kvällen med bästa folket!

Mami kom och hämtade mig vid halv 11, jobbigt att dra när man har så kul och ännu jobbigare att säga hejdå till min älskling, saknar dig redan..

Nu ligger jag i sängen redo för PLL. Hörs! Och tack igen alla ni, ni är bäst!

Av Frida Pettersson - 13 september 2013 18:25

Hej folket!

Sitter på bussen påväg till Lukas! Lite senare ikväll ska vi till gh, ska träffa Julia där också! Himla bra kväll detta.
Hoppas ni får en lika bra kväll som jag definitivt lär få!

Puss

Bild i repris

Av Frida Pettersson - 13 september 2013 17:09

Hej hörrni!
Fredag idag och jag känner verkligen av den där gorgeus fredagsglädjen! Love it.

Skolan var trevlig, jobbat nada skrattat massvis, de är så det ska va!
Efter skolan drog jag, Arvid och pärus ner till Konsum! Nu börjar vi med våra standard fredagar igen, hehe.
Kom hem för en halvtimma sedan, superkul som vanligt med härligaste vännerna!

Just nu sitter jag och väntar på att tacoseeen ska bli klar, sedan drar jag till Lukas. Tror oliver är där också! Hur kul som helst!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards