fridapetterssons

Alla inlägg under september 2013

Av Frida Pettersson - 20 september 2013 23:21

Haha, varje fredag får ni alltid ett inlägg vid den här tiden om huur jävla bra allt är och hur lycklig jag är, så varför inte köra på ett till liksom ;)

Vladde kom hit vid 7,innan det tacomys med familjen. Vi gjorde oss iordning, spelade musik och hade det trevligt. Drog oss mot stan vid halv 9. Mötte Cornelia, Natalia och ärleborg och drog vidare till gh. Dansaaaaa!
Älskar känslan av att skita i allt, bara stå där och dansa sig svettig i timmar, bland det bästa här i livet.
Senare kom Lukas, oliver, Simon, Hugo, Oskar, Max osv och hade hur kul som helst med alla er.
Men stort tack till er tjejer, fan vad ni kan få en fredagskväll till ett minne för livet.
Kom hem strax innan 11 och har redan gjort nya planer för nästa fredag, lär bli bättre än bäst.

Älskar er alla så himlans mycket, ni är så sjukt bra!

Av Frida Pettersson - 20 september 2013 17:25

Hej finaste ni, feeling the fredagsglädje? Jag göör!
Efter en brabra skoldag så mötte jag upp Lukas vid skolan och så gick vi hem till mig.
Han drog alldeles precis för han skulle på träning men vi ses ikväll igen! Älskar dig.

Ska käka sen och sen ikväll får vi se vad jag hittar på
Hörs sen , puss

Jag och Jphanna hade mys i skolan idag

Av Frida Pettersson - 19 september 2013 20:30

Efter en tokskön skoldag drog jag och Johanna en tripp till stan bara för att.

Just nu sitter jag i sängen och snackar Skype med vladde.
Superskönt med torsdag idag, och imorgon freedag!

Nu ska jag återgå till samtalet. Puss!

Av Frida Pettersson - 19 september 2013 09:29

Vilken fin liten notis som ramlar in på mobilen här under morgonen. Den tackar och bockar man för, ska verkligen tänka på det
Haha, trevlig app man har..

Av Frida Pettersson - 19 september 2013 08:06

Hej och godmorgon på er!

Redan torsdag idag, och imorgon är det fredaag och helg igen. Hinner knappt med känns det som, veckorna bara rusar iväg, men bra är väl det så vi får sommar snart igen.

Ska alldeles strax börja bege mig mot skolan med mitt finfina sällskap.

Dagen lär bli lugn, precis som alla andra dagar på senaste. No-provet vart inställt igår pga läraren var sjuk, vet inte om det blir idag istället.. Hoppas inte på det.

Ha en bra torsdag allihopa så hörs vi!

Av Frida Pettersson - 18 september 2013 16:42

Skoldagen var hur lugn som helst, och som vanligt gör mina finaste vännerna dagarna till de bästa.

Travade hem tillsammans med Casper vid 3. När jag kom hem kollade jag lite på PLL. Just ni sitter jag i bilen påväg mot coop med mamma, Julia och klara!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards