fridapetterssons

Alla inlägg under september 2013

Av Frida Pettersson - 29 september 2013 12:32

Hej på er!

Fick äntligen lite sovmorgon idag vilket var allt för länge sedan. Som varje söndag satte jag direkt på en film, vilket jag fortfarande kollar på.

Har inga planer för dagen utan får se vad den har att erbjuda. Men känner att jag inte behöver göra så jättemycket faktiskt, en dag i sängen med PLL duger för min del.

Vi hörs sen, puss

Av Frida Pettersson - 29 september 2013 00:04


Ja som sagt kände för lite dear John , även kallad världens finaste film. Inte sett den på typ en månad så det var verkligen på tiden, hahah.

Har det supermys, puss

Av Frida Pettersson - 28 september 2013 23:43


Den här killen, kom in i mitt liv och gjorde det tusen gånger bättre.
Visste knappt att det var möjligt att ha såhär starka känslor för någon.
Tiden med dig har gått så snabbt, men ändå sakta. Snart har vi en månad tillsammans.
Så himla kort tid egentligen, trots att det känns mycket längre.
Men fler månader ska det bli.
Jag älskar dig hur mycket som helst.
Det bästa jag vet är att bara krypa ihop i din famn. Din lukt, åh herregud vad jag tycker om den. Jag saknar dig varenda minut som jag inte kan spendera med dig.
Min favoritkille.

Så otroligt kär i dig älskling.

Av Frida Pettersson - 28 september 2013 19:24


Sitter just nu på bussen mot älskling.
Blir en myskväll, perfekt lördag.

Tidigare tog jag ett bad, gjorde mig i ordning och har ganska nyligen ätit middag!

Klockan är bara halv 8 och det är redan kolsvart.. Men på nåt sätt gillar jag ändå mörkret, det är så mysigt och man kan ha tända ljus och liknande!
Jaja, vi lär ju höras mer ikväll.

Puss så länge

Av Frida Pettersson - 28 september 2013 16:41

Av Frida Pettersson - 28 september 2013 14:55

Hej vänner!

Började dagen med att vakna upp brevid vladde. Fick sedan panik då jag insåg att klockan var snart 9 och onedirection biljetterna skulle släppas. Skulle gått med Johanna men hon svarade aldrig men det slutade toppen ändå, det blir alltså jag, Angelika och Nellie!

Vid 11 åkte jag och resten av familjen till Västerås för att gå på Ikea, Erikslund osv.
Kom hem för 10 minuter sedan och nu ligger jag i badet och myser!
Lite senare ska jag hem till älsklingen, jättemysig lördag!

Hör av mig mer senare, puss

Av Frida Pettersson - 28 september 2013 11:49

Åhhhh helt motherfucking sinnes!

Av Frida Pettersson - 28 september 2013 09:33


Guuud, måste verkligen få biljetter nuu annars döör jag.
Klev upp imorse och bara kände hur jag mååste gå, det är ju en så himla stor grej!
Om vi får biljetter blir det jag, Angelika och Nellie. Hoppas verkligeeeeen!!

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards