fridapetterssons

Alla inlägg under september 2013

Av Frida Pettersson - 25 september 2013 16:12

Under sista halvtimman av dagen vart jag på dåligt humör. Min pms bröt ut och var verkligen riktigt tjurig.
Enda som lyckades hålla humöret uppe var Arvid som alltid kan få mig skratta.
Satt hela lektionen och skrattade åt så himla konstiga saker, åh bästa du!

Just nu ligger jag i sängen och kollar PLL, Lukas är här när som helst!
Hörs sen, puss

Av Frida Pettersson - 25 september 2013 14:03


Hahaha ja så spenderade vi våran lunchrast på 1 timma och 30 min.
Tog oss och bakade våran egna specialare, chokladbollstårta. Hade även hallon till!

Skoldagen har varit skitskön. Just nu sitter vi och myser och börjar om 10 min igen. Gör inget speciellt eftersom vi har elevens val (plugg) men ingen jobbar så ja.
Jag och Arvid har myst in oss i ett hörn och försöker oss på lite matte, hahaha bror vi suger..

Efter skolan ska jag hem, plugga lite och sen kommer Lukas. Myys!
Ha en bra dag, puss.

Av Frida Pettersson - 25 september 2013 07:25

Nej nej nej nej nej.
Vistas inte utomhus i minusgrader, det gör jag bara inte. Usch.

Av Frida Pettersson - 24 september 2013 21:22

Hej hörrni!

Ligger i sängen med musiken i lurarna och tänkte ta mig lite tid till att blogga.

Kom hem från Lukas en stund innan 8.
Ska försöka somna skapligt idag så jag inte är helt utbränd imorgon bitti.

Puss så länge

Av Frida Pettersson - 24 september 2013 18:43

Hej på er!

Kämpigaste på länge var att gå upp ur sängen imorse. Fy så det tog emot ville bara ligga där föralltid.
Tog mig till skolan gjorde jag iallafall. Bra dag med min finaste klass som vanligt!
Efter skolan tog jag bussen med Natalia och mötte upp Lukas.
Just nu är vi hemma hos honom och ligger i sängen och myser!
Mami kommer och hämtar mig snart.

Puss

Av Frida Pettersson - 23 september 2013 22:24


Förlåt för sista bilden babel, absoluta favoriten på dig var tvungen!

Av Frida Pettersson - 23 september 2013 22:07

Ligger i min säng och myser med fin musik!
Kvällen har gått väldigt fort trots att jag inte gjort någonting alls.
Imorgon blir nog en bra dag! Efter skolan ska jag hem till Lukas. Mys!

Hade egentligen ingenting speciellt att blogga om, kände bara för att hålla er uppdaterade.
Puss

Av Frida Pettersson - 23 september 2013 18:58

Hej bloggen!

Efter en helt ok måndag drog jag ner på stan för att träffa vladde.
Gick mest runt och snackade och så.
Tog bussen hem runt halv 6.

Just nu sitter jag i min säng som vanligt, skriver med pojken min och lyssnar på musik.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt! Kanske kolla lite PLL och så.

Hoppas ni haft en bra måndag.

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards