fridapetterssons

Alla inlägg under september 2013

Av Frida Pettersson - 9 september 2013 20:18

Jag låter rubriken tala!
Det absolut bästa som finns under vardagar, lyser verkligen upp min vecka.

Måste även säga att jag är ju faktiskt lite stolt över att min "granne" är med, jag menar lite coolt faktiskt! Sjukt duktig är hon ju också!
Nu är det reklam så passar på att skriva lite, men hörs senare.
Puss på er!

Hahhahah jag verkligen hatar Bard, men ända sedan han sa det där kan jag inte låta bli att hat-älska honom, den där bilden är förjävla kul!

Av Frida Pettersson - 9 september 2013 19:09

Hej fina ni!

Haft en bra måndag? Jag har!
Skolan gick bra, mycket trevligt som alltid med min världsbästa klass.
Cyklade hem och möttes i princip vid dörren av älskling. Vi låg som vanligt bara och myste i sängen, älskar dig!

Just nu sitter jag och väntar på att idol ska börja vilket är mitt liv såhär på vardagskvällarna.

Pusshej!

Bjuder på bild på mig och Natalia!

Av Frida Pettersson - 8 september 2013 22:29

Alltså först och främst tänkte jag bara passa på att påpeka att min säng är bland det bästa som finns. Världens mysigaste!

Haha ja, här ligger jag i min säng ja ;)
Lyssnar på finaste musiken, skriver med kanoners människor och mysipyser. Spenderat en stor del av kvällen inne hos Julia, alltid lika mysigt.

Just nu vill jag ha älskling brevid mig, men det har jag ju inte haha.. Klarar mig nog fram tills imorgon då han kommer hit.
Ha en fortsatt fin kväll gott folk, och sov gott! Pussisar

Av Frida Pettersson - 8 september 2013 19:49


Hej finaste ni!

Har myst till det rejält, ensam men bra ändå!
Mörkt i rummet, min älskade säng, PLL och choklad, det funkar!

Imorgon är det måndag igen och försöker att koppla bort det för stunden. Just nu vill jag bara avsluta denna söndag på bästa möjlig sätt!

Seg

Av Frida Pettersson - 8 september 2013 16:59

Hej bloggisen!

Idag har jag inte gjort mycket, vilket jag inte heller planerat.
Tog en dusch och var sedan iväg en sväng på stan med mamma och systrarna mina.

Annars har jag bara legat i sängen, kollat PLL och sådär.

Just nu är jag på mitt finfina pms humör, haha oups.
Är rasande på allt och alla. Så kan det bli..

Av Frida Pettersson - 8 september 2013 10:55

Idag blir en sån här dag.
Helt slut efter en toppenlyckad helg. Men idag är det söndag och känner bara för en mysdag hemma. PLL all day!

Mys

Av Frida Pettersson - 7 september 2013 23:20

Mötte upp Matilda på stan runt 12. Gick runt, fikade och pratade om allt mellan himmel och jord.

Efter en mycket trevlig stund med henne sa vi hejdå till varandra och jag mötte Lukas istället. Tog bussen hem till mig.
Låg som vanligt bara och myste! Åt middag vid 7 tiden.
Följde med han till bussen en stund efter 10. Supermysig dag med min älskling.

Nu ligger jag helst slut och glor på PLL, pusshej.

Haha bara för vi inte är som alla andra

Presentation


En rolig brud på 13 bast bosatt i staden Eskilstuna där jag lever tillsammans med världens finaste vänner och famlij.
Bloggar om min vardag, mode, vänner, inspiration och mitt liv i helhet.
Hoppas ni gillar't!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards