fridapetterssons

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Frida Pettersson - 1 oktober 2012 19:46

Hejhej!
Om 10 minuter börjar X-factor, och det ska vi ju kolla på! Men tänkte slänga in ett litet inlägg innan det.
Under kvällen som vart har jag inte gjort speciellt mycket, bara setat och degat och väntat på att tiden ska gå.

Förresten kom jag på att det är ju första Oktober idag, ojojoj vad tiden går. Inte åt det bra hållet, menmen.

Nu ska jag dra mig härifrån och till tv:n istället, haha nu låter jag ju inte lite lagom slö..

Men ni får ha en fortsatt toppenkväll , pussar & kramar 

 

Random bild-

 

Av Frida Pettersson - 1 oktober 2012 16:25

Hej på er!
Skitseg skoldag idag enligt mig. Sen när det äntligen var lunch-time, visar det sig at tdet var som varje dag.. Icke- ätbar mat, sen hade dom inte ens knäckemackor.. Så jag och johanna tog en springtur hem till mig och käka mackor istället.

Just nu sitter jag och lyssnar på awesome musik och sjunger med lite.

Jag hade inte speciellt mycket att blogga om, ville mest bara höra av mig.

Men vi hörs väl sen nån gång, puss 

 

 

 

Dagens !

Av Frida Pettersson - 1 oktober 2012 11:47

Sitter i skolan med kul folk, vi börjar om 5 minutas , inte lika kul..
Seg dag än så länge, matte och massa skit.
Nu ska vi ha legoleague, så jäkla kul !
Ni får ha det bäst, och en kul skoldag. Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards